Internet & Gry - Reklama

„18:45. Czas na zasady” nagrodzony w konkursie Golden Arrow 2019

Projekt „18:45. Czas na zasady” został nagrodzony w prestiżowym konkursie Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – wideo organizowanym przez VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Program „18:45. Czas na zasady” został zrealizowany przez Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Carlsberg Polska. Wręczenie nagród Golden Arrow odbyło się 18 czerwca w Warszawie.

 

 

Nagrody w konkursie marketingu Golden Arrow są przyznawane od 2006 r.  Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży pod względem efektywności i innowacyjności największych kampanii marketingowych.

Golden Arrow 2019 to kolejne wyjątkowe wyróżnienie dla „18:45. Czas na zasady”. Jesienią ub. roku projekt został nagrodzony brązową statuetką w kategorii „Brand Awareness and Positioning” oraz wyróżnieniem w kategorii „Digital Experience” w 12. edycji konkursu MIXX Awards.

„18:45. Czas na zasady” to największy projekt branded contentowy wideo zrealizowany przez wydawcę internetowego w Polsce. Przygotowaliśmy go kompleksowo: od pomysłu, przez strategię, produkcję treści, aż po jego skuteczną dystrybucję. To znakomity przykład na to, jak dobrze można wpisać się w potrzeby partnera biznesowego jednocześnie tworząc treści najwyższej jakości mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

„18.45. Czas na zasady” to internetowy talk show Onetu i marki Okocim, który połączył możliwości największego portalu, digitalowy ekosystem dystrybucji oraz telewizyjny rozmach. Talk-show prowadzony przez Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego. Tytuł oraz godzina premierowej emisji programu nawiązywała do daty powstania browaru.

Do studia, zaaranżowanego na flagowy pub browaru, zapraszani byli wyjątkowi goście, m.in. Mateusz Borek, Robert Makłowicz, Łukasz Palkowski, Maria Sadowska. Nie był to zwykły bar, a miejsce z ponad 400-osobową „obsługą”, filmowany przez 7 kamer, z własnym wozem transmisyjnym i realizacją obrazu w standardzie HD progressive. Kręcony bez dubli w formacie live to tape.

Kategorie konkursowe Golen Arrow 2019: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Personalizacja, Sztuczna inteligencja, Grywalizacja, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR – działania CSR firm i marek. Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Design, Open, Salon odrzuconych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *