2. edycja FRESH FASHION AWARDS powered by Noizz

Do finału konkursu Jury Fresh Fashion Awards powered by Noizz zakwalifikowało trzynastu projektantów. Rusza głosowanie internautów, którzy do 9 kwietnia mogą głosować na swoich faworytów w kategorii Nagroda Publiczności. Finał oraz ogłoszenie zwycięzcy drugiej edycji Fresh Fashion Awards odbędzie się podczas uroczystej gali 10 kwietnia w Warszawie.
 

 
Jury konkursu tworzą osoby ściśle związane z branżą mody i mediami: Robert Kupisz, Maja Sablewska, Maffashion, Kasia Sokołowska, Ewelina Gralak, Michał Łojewski, Piotr Czaykowski, Anna Wasowska – PR manager domu handlowego Vitkac, Paulina Olender – brand manager marki adidas Originals, Daria Szajnar – dyrektor marketingu W.KRUK, Marek Dorobisz oraz Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz.pl.
Na stronie plebiscytu https://noizz.pl/ffa#plebiscyt internauci mogą oddać głos na swoich faworytów wskazanych spośród 10 projektantów odzieży oraz 3 projektantów akcesoriów modowych.
Spośród 43 zgłoszeń w kategorii odzież jury wybrało 10 najlepszych marek: Niege, Karolina Miko, Girl Little Boy, 1683 – Mikaella Sandell, Agnieszka Maciocha, Dunst, Klu by Edyta Jermacz, Marta Pilas, Fields, Kas Kryst. Wśród najlepszej dziesiątki znajduje się trzech finalistów, wskazanych jednogłośnie przez jury. Każdy z 10 projektantów odzieży ma szansę zdobyć nagrodę publiczności – iPada 32GB.
W kategorii akcesoria zebrano łącznie 11 zgłoszeń. Jury wybrało 3 finalistów, spośród których internauci wyłonią projektanta, który otrzyma nagrodę publiczności – voucher na zakupy w sklepach sieci W.KRUK. Finalistami w tej kategorii są: NOII, Slava Varsovia, Umiar.
Finał Fresh Fashion Awards powered by Noizz odbędzie się 10 kwietnia w Drukarni Praskiej w Warszawie. Podczas gali swoje kolekcje zaprezentuje trzech finalistów. Poznamy również zwycięzcę konkursu, który zostanie wskazany przez jury podczas samej gali.
Zwieńczeniem gali finałowej będzie pokaz Kseni Schnaider – ukraińskiej marki, która zyskała międzynarodowe uznanie. Kolekcje Kseni wyróżnia oryginalne użycie dżinsu, minimalistyczna estetyka oraz nawiązania do kultury Europy Wschodniej. Za stylizację pokazu odpowiada Ewelina Gralak.
Konkurs FRESH FASHION AWARDS powered by Noizz wspiera i promuje polskich twórców mody, wyróżniających się świeżym i kreatywnym myśleniem. Organizatorom zależy na odnalezieniu projektantów, którzy nie boją się eksperymentować z modą. Głównym partnerem konkursu jest adidas Originals – marka, która docenia odważne projekty. Podczas tegorocznej gali zostanie aprezentowany nowy model butów ARKYN – dla kreatywnych kobiet. Dzięki firmie W.Kruk, w drugiej edycji Fresh Fashion Awards było możliwe stworzenie nowej kategorii – akcesoria. Marka stawia na unikalność, czego wyrazem są jej autorskie kolekcje biżuterii – w tym ambasadorskie projekty z znanymi kobietami, takimi jak: Maja Ostaszewska, Magda Cielecka czy Martyna Wojciechowska. Za stylizację fryzur we wszystkich pokazach Fresh Fashion Awards odpowiada profesjonalna marka fryzjerska MATRIX, w której DNA znajdują się otwartość, autentyczność i artystyczna ekspresja.
Adresatami konkursu Fresh Fashion Awards są projektanci, którzy mają już swoje marki i aktywnie je rozwijają. Laureat konkursu w kategorii odzież, wybrany przez jury podczas gali, otrzymuje od organizatora możliwość udziału w programie Noizz #Shapers oraz promocji swojej marki na powierzchniach reklamowych portali Noizz i Onet. Łączna wartość kampanii to 250 tys. złotych. Zwycięzca w kategorii akcesoria otrzyma voucher uprawiający do coachingu biznesowego, ufundowany przez Partnera konkursu – W.KRUK.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *