„24 godziny” z rekordową oglądalnością

21 maja program informacyjny „24 godziny” osiągnął rekordowe wyniki zarówno w grupie komercyjnej, jak w grupie wszystkich badanych. Wczorajsze wydanie oglądało ponad 105 tys. widzów a jego udział w grupie komercyjnej wyniósł 2,04 proc.
 
Wczorajsze wydanie „24 godzin” odnotowało najwyższy w historii udział w rynku telewizyjnym 2,04 proc. (SHR%) wśród widzów w wieku 16-49 lat. W grupie tej program oglądała rekordowa liczba ponad 80 tys. osób (AMR).
Wśród wszystkich badanych wczorajsze „24 godziny” także odnotowały rekord. Udział programu w rynku telewizyjnym wyniósł 0,99 proc. (SHR%), a widownia – 105 062 osób AMR.
„Wczorajsze wyniki potwierdzają, jak ogromny potencjał ma nasz program. Przyjęliśmy inną koncepcję robienia informacji. Udowadniamy, że polityka nie musi zajmować pierwszego miejsca w szpieglu, jesteśmy blisko ludzi i ich spraw. Nasi prezenterzy nie są sprowadzeni do roli ‘odczytywaczy’ kolejnych informacji. Przeciwnie, prowadzenie przez dwoje dziennikarzy sprzyja naturalnej interakcji i skraca dystans do widza”mówi Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowej TV. – „’24 godziny’ to program, który wyróżnia się także formą. Stawiamy na barwne grafiki i animacje: tylko w naszym studio spadł deszcz, rozsypało się konfetti, w mroźne dni „pękły” ekrany a w święta Mikołaj rozdawał prezenty. Często słyszymy od widzów: ‘lubimy was, bo jesteście inni’. I o to właśnie nam chodziło”dodaje Tomasz Sygut.
Serwis informacyjny „24 godziny” korzysta z potencjału całej Grupy ZPR Media, współpracując z newsroomem Grupy Radiowej Time (Radio ESKA, Radio Vox FM, Radio WAWA, Eska Rock, Radio Plus) oraz z redakcją „Super Expressu”. Skład zespołu informacyjno-publicystycznego tworzy kilkunastu dziennikarzy pracujących w Warszawie oraz blisko 100 reporterów w całej Polsce. Są to m.in. reporterzy lokalnych stacji z newsroomów w Łodzi, Szczecinie, Krakowie, Trójmieście, Rzeszowie, Lublinie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Poznaniu oraz na Śląsku. „24 godziny” prowadzą: Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki.
NOWA TV jest  ogólnodostępną, bezpłatną telewizją skierowaną do całej rodziny. W swoim portfolio ma programy o charakterze rozrywkowym, informacyjnym oraz seriale i filmy fabularne, jak również atrakcyjne propozycje dla dzieci.  NOWA TV dostępna jest w bezpłatnej telewizji naziemnej MUX 8, na satelitarnych platformach cyfrowych Cyfrowy Polsat (poz. 158) i NC+ (poz. 146) oraz w sieciach kablowych, m.in. w Vectra (poz.193), Inea (poz. 26), UPC (Mediabox: 153; Horizon i Kaon: 113), Toya (poz.19), Orange (poz. 33) oraz Netia (poz.28).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *