BadaniaMedia

6,68 mln widzów hitu ‘Love Island. Wyspa miłości’ w Czwórce

Po trzech tygodniach emisji programu jego średnie udziały kształtują się na poziomie 5% w grupie komercyjnej (SHR All 16-59) i 7,7% w grupie młodych widzów (SHR All 16-34) a jego widownia sięga 440 tysięcy, przy czym wyniki te sukcesywnie rosną.

 

Z tygodnia na tydzień program zwiększa liczbę widzów i udziały w rynku, które w grupie komercyjnej w minionym tygodniu wyniosły 5,8% w grupie 16-59 i aż 8,8% w grupie 16-34.

 

 

W ubiegłym tygodniu padł także rekord tego sezonu „Love Island. Wyspy miłości”. Emitowany w środę, 15 marca odcinek z udziałem Dody, obejrzało 613 tysięcy widzów, co przełożyło się na udziały w rynku sięgające 5% oraz 7,1% w grupie komercyjnej i 11,4% wśród młodej widowni (SHR All 16-34).

Program „Love Island. Wyspa miłości” zadebiutował na antenie Czwórki 27 lutego br. i emitowany jest od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 21:00.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *