Forbes z Listą 100 Najbogatszych Polaków i w nowej odsłonie graficznej
28 lutego w najnowszym wydaniu magazynu Forbes (03/2019) zostanie opublikowana Lista 100 Najbogatszych Polaków, sztandarowe zestawienie przygotowywane przez wszystkie światowe redakcje Forbesa. Marcowe wydanie pojawi się również w odświeżonej szacie graficznej.
W polskiej edycji Listy 100 Najbogatszych Polaków po kilku latach nastąpi zmiana na pozycji lidera i padnie rekord liczby polskich miliarderów oraz rekord Polaków, którzy znajdą się na liście Najbogatszych Ludzi Świata amerykańskiego wydania Forbesa.
– Mamy w Polsce 43 miliarderów, 7 osób znajdzie się wśród najbogatszych ludzi świata, po 12 latach na pozycję lidera wraca Michał Sołowow. Tegoroczne zestawienie obfituje w niespodzianki, niezwykła, naprawdę zaskakująca, jest lista tych, którzy nie zmieścili się na Liście – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.
Wraz z Listą 100 Najbogatszych Polaków polska edycja magazynu pojawi się w nowej odsłonie graficznej.
– Nie tracąc nic z prestiżu, elegancji, a przede wszystkim jakości materiałów, wprowadziliśmy do magazynu więcej światła, Forbes jest wyraźnie lżejszy. W nieco inny sposób potraktowaliśmy rolę zdjęć przy materiałach dziennikarskich. Te z kolei są średnio 15-20 procent krótsze. To z kolei oznacza, że niektóre wątki sztandarowych materiałów zostaną opublikowane równocześnie w internecie. Magazyn i strona forbes.pl mają się przenikać jeszcze wyraźniej, niż miało to miejsce do tej pory. Ze zmian najbardziej widocznych – zmniejszyliśmy również logo Forbes na okładce. Za odświeżenie wizerunku odpowiedzialna jest Agata Leman, dyrektor artystyczny Forbesa – mówi Paweł Zielewski, redaktor naczelny polskiej edycji magazynu.
W najbliższym wydaniu Forbes pojawi się także nowy dział – Zjawisko – w którym zostaną opisane trendy, które dopiero będą miały wyraźny wpływ na biznes i jego otoczenie. W formacie Zjawisko znajdą się również pogłębione analizy sytuacji makroekonomicznej, dotychczas zarezerwowane dla działu Rynki, który z kolei nastawi się na bardziej prokonsumenckie treści.