Serwisy lifestylowe Ringier Axel Springer Polska liderem w internecie
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
11,46 mln to najlepszy wynik wśród mediów internetowych zajmujących się tematyką lifestyle. Kolejne pod względem popularności serwisy Grupy WP odwiedziło o 0,18 mln użytkowników mniej (11,28 mln), a Grupę Interia o 2,69 mln mniej (8,77 mln).
– Jesteśmy dumni z tego, jak rozwijają się nasze marki kobiece. Onet Kobieta z jakościowymi formatami wideo, Ofeminin w nowej odsłonie i Klub Ekspertek z bardzo zaangażowaną społecznością zyskały wielu oddanych użytkowników – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager
– Każdego dnia staramy się tworzyć artykuły, które inspirują, edukują i pomagają Polkom lepiej żyć. Wyróżniają nas często organizowane akcje społeczne, mające na celu wspomaganie kobiet, prowokowanie dyskusji i skłanianie do przemyśleń na temat naszej roli w różnych obszarach życia. Bardzo się cieszymy, że tak liczna grupa użytkowniczek wybiera nas, jako główne medium. Chciałabym, żeby każda kobieta, bez względu na swoje poglądy, traktowała Onet jako miejsce, w którym czuje się rozumiana i ważna – mówi Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta i szefowa serwisów lifestylowych Ringier Axel Springer Polska.
W porównaniu z rezultatem z ubiegłego miesiąca, serwisy z obszaru Styl Życia Ringier Axel Springer Polska zanotowały wzrost popularności o blisko 786 tysięcy użytkowników (źródło: Badanie Gemius/PBI – sierpień 2019).
Spośród tekstów opublikowanych w sierpniu przez redakcje serwisów Onet Kobieta, Ofeminin, Medonet i Plejada, każdy z 15 najpoczytniejszych odwiedzony został ponad 300 tys. razy (źródło: Google Analytics – sierpień 2019).