Internet & Gry - Reklama

Wyborcza.pl otwarta przed wyborami

Do 14 października br. wszyscy, którzy są zainteresowani artykułami “Gazety Wyborczej”, a nie dołączyli jeszcze do grona subskrybentów Wyborcza.pl, będą mogli aktywować bezpłatny, tygodniowy dostęp do wszystkich serwisów internetowych dziennika. Dzięki temu przeczytają artykuły m.in. z Wyborcza.plWysokieObcasy.pl czy serwisów lokalnych “Gazety Wyborczej”.

 

 

 

 

– Wybory to czas, kiedy wiele osób szuka informacji o politykach i partiach, waha się czy i na kogo głosować. Chcemy, żeby tę decyzję – jakakolwiek ona będzie – podjęli świadomie. Demokracja potrzebuje ludzi, którzy wiedzą i widzą, co się dzieje. Nasze dziennikarstwo w tym pomaga – mówi Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”

 

Aby skorzystać z bezpłatnej, tygodniowej prenumeraty, wystarczy zalogować się na stronie.

 

Otwarty dostęp do Wyborcza.pl to kolejne działania redakcji, która stara się przybliżać czytelnikom temat wyborów i zachęca wszystkich do skorzystania ze swojego prawa do głosowania. W tym celu “Gazeta Wyborcza” publikuje liczne analizy i informacje o kampanii wyborczej. Do 12 października br. trwała też profrekwencyjna kampania internetowa dziennika z hasłem “Dość. Nadszedł czas wyborów”, przedstawiająca problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęcająca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w niedzielnym głosowaniu.

Oprócz tego w niedzielę, 13 października “Gazeta Wyborcza” zorganizuje Wieczór Wyborców w 7 miastach – w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Będzie to okazja do rozmów dziennikarzy, prenumeratorów i czytelników dziennika, a także zaproszonych gości o przyszłości Polski, zwłaszcza w kontekście odbywających się tego dnia wyborów parlamentarnych.

 

Warszawskie spotkanie będzie transmitowane na żywo na Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych od godz. 19.00.

 

“Gazeta Wyborcza”to najważniejszy opiniotwórczy dziennik w Polsce – codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę i wiadomości o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. “Gazeta Wyborcza” jest również liderem transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Jako pierwsza wprowadziła system limitowanego dostępu do swoich treści (paywall) i ofertę prenumeraty cyfrowej, a na koniec czerwca 2019 r. miała ponad 193 tys. wykupionych subskrypcji treści Wyborcza.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *