Cyfrowy PolsatDVB-TPlatforma Canal+/ Canal+ PolskaPolecane

Stopklatka w nowej odsłonie (wideo)

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia, razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.

 

 

 

 

Kompozycja logotypu podkreśla filmowy charakter stacji: poszczególne litery delikatnie na siebie nachodzą, a ich geometryczny kształt buduje wrażenie przestrzeni i trójwymiarowości. Na antenie ten dynamiczny efekt podbija jeszcze gra światłem. W projekcie wykorzystano rodzinę fontu „Favela”, stworzonego przez polskiego artystę Mateusza Machalskiego.

Główne kolory nowej oprawy stacji to odcienie niebieskiego oraz klasyczny granat, który wpisuje się w aktualne trendy – Instytut Pantone wybrał jeden z odcieni granatu kolorem roku 2020. Podstawowe barwy uzupełnione są przez koralową i żółtą. Dżingle i belki występują na antenie w trzech wersjach kolorystycznych, zależnie od pory dnia: żółtej (pasmo poranne), cyjanowej (programy popołudniowe) oraz koralowej (pasmo wieczorne). Zabieg ten ma na celu ułatwienie widzom nawigacji w ramówce oraz nadaje ramy identyfikacyjne poszczególnym pasmom.

Filmowy profil stacji podkreślają również 7-sekundowe animacje, które nawiązują do znanych motywów kinowych połączonych z symbolami polskich miast, takimi jak Pałac Kultury i Nauki czy katowicki Spodek. Koncepcja ta łączy historię kina z bliskimi polskim widzom kontekstami. W  przyszłości stacja planuje rozwijać ten kierunek i zaprosić do współpracy wybitnych polskich animatorów.

Nowa identyfikacja audiowizualna Stopklatki została stworzona przez  wewnętrzny dział autopromocji.

 

 

 

Stopklatka jest jednym z filarów w telewizyjnym portfolio Kino Polska TV SA. W listopadzie stacja odnotowała 1,06% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, czyli więcej o 16,5% niż przed rokiem. Dobre wyniki są efektem przemyślanych inwestycji w tę markę oraz konsekwentnej strategii programowej i marketingowej. Kolejnym krokiem w  rozwoju kanału jest wprowadzenie nowej oprawy.mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Stopklatki SA i Kino Polska TV SA.

Stopklatka jest przede wszystkim filmowa i to właśnie widzowie doceniają w niej najbardziejuzupełnia Jowita Buchman, dyrektorka programowa kanału. Razem z nową oprawą graficzną, zaprezentujemy w święta bogatą ofertę filmową, w której znajdą się takie znakomite tytuły jak „Niekończąca się opowieść”, „Spacer po linie” z nagrodzoną Oscarem Reese Witherspoon i Joaquinem Phoenixem, komedie „American Pie: zjazd absolwentów” i „Nigdy nie jest za późno” z Meryl Streep. A jeszcze przed nowym rokiem, w sobotę 28 grudnia, na naszej antenie zadebiutuje drugi sezon świetnego serialu „Narcos”.

Premiera nowej identyfikacji kanału na antenie odbędzie się w piątek 20 grudnia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *