Prasa - Ksiązka

Nowe „Wysokie Obcasy Praca” w kioskach już 12 marca 2020 r.

Jak najlepiej wykorzystać swoją ambicję? Dlaczego zwolnienie z pracy to szansa na zawodowy remanent? Jak dać się złowić na LinkedInie? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi będzie można znaleźć w najnowszym numerze dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca”, który ukaże się w czwartek, 12 marca br. Na okładce magazynu znalazła się Arlena Witt – najsłynniejsza nauczycielka angielskiego w Polsce.

 

 

 

 

 

Arlena Witt, bohaterka okładki najnowszego wydania „Wysokie Obcasy Praca”, to nauczycielka i jednocześnie gwiazda YouTube’a. Jej kanał, za pośrednictwem którego uczy internautów języka angielskiego, działa od pięciu lat i ma już ponad 480 tys. subskrybentów. Jak się buduje taki kapitał i na co warto zwrócić uwagę podczas nauki języka angielskiego? – o tym opowiada w rozmowie z Magdaleną Warchalą.

Tematem numeru najnowszych „Wysokich Obcasów Praca” jest ambicja – redakcja przedstawia nie tylko rady dla ambitnych, a też ciekawe rozmowy – o roli ambicji z dr Ewą Jarczewską-Gerc oraz o tym, jak samemu nie utrudniać sobie życia – z prof. dr hab. Dariuszem Dolińskim.

„Zwolnili cię? Zrób remanent życia zawodowego” – do tego przekonuje Dariusz Duma, filozof i przedsiębiorca w wywiadzie z Joanną Mosiej-Sitek, redaktorką naczelną magazynu. Dorota Warakomska radzi „Nie daj się przegadać protekcjonalnym facetom”, a Jacek Santorski wyjaśnia, jak angażujemy się w pracę i jak znaleźć w niej sens.

Oprócz tego czytelnicy wydania dowiedzą się, jak zmniejszyć skutki długiego siedzenia przy biurku i jak skutecznie kontrolować stres, poznają wyjątkowe kobiety – m.in. Magdę Wierzycką, najbogatszą kobietę w RPA oraz Anette Thomas, prezeskę Guardian Media Group, a także będą mogli zainspirować się do zmiany ubioru w myśl hasła „Wyrwij się z korporutyny!”.

Nowe wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 12 marca br. w cenie 13,99 zł. Można je również pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek” oraz „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (Wyborcza.plWysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *