BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Hotel Paradise” hitem oglądalności w Siódemce!

W piątek, 17 kwietnia na antenie TVN7, został wyemitowany finałowy odcinek reality-show „Hotel Paradise”, który przyciągnął przed telewizory ponad milionową widownię i w grupie komercyjnej zapewnił stacji udział na poziomie 11,45%. Przez 8 tygodni nadawania program podniósł oglądalność całego kanału o 21% względem ubiegłego roku.

 

 

 

Pierwsza edycja programu „Hotel Paradise” była emitowana na antenie Siódemki od 24 lutego do 17 kwietnia i przyciągała przed telewizory średnio 704 tys widzów. Udział w grupie komercyjnej wynosił 7,72%. Reality-show cieszył się największą popularnością w grupie 25-29 – udział w tej grupie wynosił 14,1% i dawał stacji pozycję lidera. W porównaniu do wiosny 2019 „Hotel Paradise” podniósł wyniki oglądalności całego kanału o 21%.

„Hotel Paradise” to niekwestionowany sukces Siódemki! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników – w paśmie nadawania w grupie komercyjnej awansowaliśmy do wielkiej czwórki. Cieszy nas dotarcie do młodszego widza, pod kątem którego budowaliśmy tegoroczną strategię programową i umacnianie się naszej stałej widowni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów formatu przygotowaliśmy dla nich niespodzianki, już w najbliższy piątek o godzinie 20:00 odcinek specjalny „Hotelu Paradise”mówi Kasia Mazurkiewicz, szefowa TVN7.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *