Internet & Gry - Reklama

Maria Peltz-Orlińska i Sylwia Kupracz dołączają do Wirtualnej Polski

Sylwia Kupracz 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor operacyjnej pionu Publishing Product. Będzie m.in. współpracować z zespołem zakupu i rozliczania kontentu oraz wspierać działania rozwojowe wewnątrz pionu. Od 1 lipca stanowisko dyrektora departamentu Stylu Życia zajmie Maria Peltz-Orlińska, która będzie zarządzać m.in. obszarami lifestyle, zdrowie i parenting, kultura i rozrywka oraz WP Magazyn.

 

 

Nowa dyrektor operacyjna obejmie zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za zakup i rozliczanie kontentu. Będzie planować i wydatkować budżet kontentowy, wspólnie z redakcjami WP zajmie się opracowaniem planów redakcyjnych w tym zakresie. Będzie również wspierać projekty rozwojowe pracowników pionu.

 

 

Skala działań Wirtualnej Polski to dla mnie szansa współpracy z najważniejszymi twórcami i dostawcami treści oraz największymi podmiotami na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym. Wraz ze swoim zespołem będę miała realny wpływ na realizację strategii kontentowej i wydawniczej WP, a także nieustanne podnoszenie standardów codziennej pracy pionu wydawniczego mówi Sylwia Kupracz.

Sylwia Kupracz z branżą mediów online jest związana od 14 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet (obecnie RAS Polska), gdzie współtworzyła, a następnie zarządzała Działem Zakupu Treści, odpowiadając za pozyskiwanie kontentu, negocjacje biznesowe oraz zarządzanie budżetem kontentowym dla całej Grupy. W ostatnim czasie związana z Huawei Polska, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie strategii aplikacji VOD – Huawei Video oraz wsparcie promocyjne AppGallery.

Do zadań Marii Peltz-Orlińskiej będzie należeć przygotowywanie i wprowadzanie strategii biznesowych i trafficowych oraz realizacja związanych z nimi celów. Peltz-Orlińska zajmie się też planowaniem rozwoju produktów wydawniczych obszarów Styl Życia, Zdrowie i Parenting, Kultura i Rozrywka, WP Magazyn oraz Pudelek.

 

 

Od początku swojej drogi zawodowej jestem związana z digitalem. Większość firm medialnych, w których pracowałam posiadały zróżnicowane portfolio, dlatego dużą część moich obowiązków stanowiła transformacja cyfrowa. Cieszę się, że dołączam do firmy o stricte digitalowym DNA mówi Maria Peltz-Orlińska.

Maria Peltz-Orlińska od prawie 15 lat pracuje w mediach. Ostatnio zajmowała stanowisko content and product directora w Burda Media, gdzie od 2015 roku zarządzała działem Digital Editorial (wszystkie redakcje online) oraz wspierała redakcje magazynów w procesie digitalizacji. Poprzednio pracowała w Gazeta.pl (Agora SA), NaTemat.pl oraz w ZPR Media gdzie kolejno była dyrektorem działu lifestyle, dyrektorem rozwoju, dyrektorem serwisów lifestylowych i wnętrzarskich. Studiowała Kulturoznawstwo i Historię Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim.

Zarówno Maria Peltz-Orlińska, jak i Sylwia Kupracz będą raportowały do Rafała Wareckiego, dyrektora pionu Publishing Product. Dotychczasowa dyrektor operacyjna, Elwira Piwowarska oraz dyrektor departamentu Stylu Życia, Anna Gumkowska zdecydowały się zakończyć współpracę z Wirtualną Polską.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w kwietniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,1 mln Polaków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *