BadaniaDVB-TMedia

Udany sezon „Gwiazd Kabaretu” w Czwórce

Blisko 650 tys. widzów przy udziałach w rynku na poziomie 4,5% odnotował wiosenny sezon „Gwiazd Kabaretu”. W czasie emisji programu Czwórka zajmowała piąte miejsce wśród stacji ogólnotematycznych, wyprzedzając m.in. TV Puls i TVN7. W telewizji naziemnej udziały w rynku w paśmie emisji programu wyniosły 5,1% (SHR DTT 4+) oraz 4,6% (SHR DTT 16-49).

 

 

Najlepszą oglądalnością w tym sezonie cieszyły się odcinki z udziałem Kabaretu Ani Mru-Mru: największą widownię – 1 mln 60 tys. osób – zgromadził odcinek emitowany 27 marca. Z kolei najwyższe udziały w rynku – blisko 7% (All 4+) oraz 7,2% (All 16-49), a w telewizji naziemnej aż 9% i 10% w grupie komercyjnej – uzyskał odcinek z 6 marca.

Oprócz Kabaretu Ani Mru-Mru w czwartej serii programu wystąpili także: Grupa MoCarta, Ireneusz Krosny, Kabaret Koń Polski, Formacja Chatelet i Kabaret Chyba. Całość – w towarzystwie pięknych i utalentowanych artystek z GLAM Quartet: Barbary Szelągiewicz, Dominiki Dołżyńskiej, Karoliny Waścińskiej-Łukanowskiej i Agnieszki Kowalczyk – poprowadził, jak zawsze, lider Kabaretu Młodych Panów, Robert Korólczyk.

„Gwiazdy Kabaretu” to najpopularniejsza, obok „Kabaretu na żywo”, regularna kabaretowa produkcja w polskiej telewizji. Program Czwórki zdecydowanie dystansuje wszystkie pozycje o tej tematyce, ustępując jedynie kabaretowym hitom Polsatu.

Dane: Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *