MediaTVP

TVP ogłosiła zasady rozpowszechniania odpłatnych audycji wyborczych i odpłatnych ogłoszeń referendalnych

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady rozpowszechniania odpłatnych audycji wyborczych i odpłatnych ogłoszeń referendalnych na antenach Telewizji Polskiej, antenach brokerskich oraz w mediach interaktywnych. Wraz z zasadami opublikowano cennik czasu reklamowego.

 

Telewizja Polska będzie emitowała płatne audycje wyborcze oraz ogłoszenia referendalne na antenach własnych: TVP1, TVP2, TVP Dokument, TVP HD, TVP Historia, TVP Kobieta, TVP Kultura, TVP Nauka, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, paśmie wspólnym TVP3, na antenach brokerskich: Active Family, Adventure TV, Antena HD, Biznes24, DIZI, Filmax, Home TV, Nuta.TV, Nuta Gold, Power TV, TVC, TVS, Xtreme TV oraz w mediach interaktywnych TVP.

Zasady zakupu odpłatnych audycji wyborczych obowiązują od dnia ogłoszenia wyborów do dnia 13 października 2023 r., a w przypadku odpłatnych ogłoszeń referendalnych od dnia ogłoszenia przez Sejm zarządzenia referendum do dnia 13 października 2023 r.

Podmiotem zlecającym płatne audycje wyborcze mogą być komitety wyborcze, które zgodnie z art. 84 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy prowadzą kampanię wyborczą.

Prawo do rozpowszechniania odpłatnych ogłoszeń referendalnych przysługuje podmiotom uprawnionym, wymienionym w art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym, które prowadzą kampanię referendalną.

Zasady sprzedaży wraz cennikiem dostępne są na stronie internetowej Biura Reklamy TVP – https://brtvp.pl/72361967/wybory-parlamentarne-2023.

fot. mat. prasowe TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *