Nowe stanowiska i awanse w strukturze Gazeta.pl
Z początkiem sierpnia br. w strukturach redakcyjnych portalu Gazeta.pl (Grupa Agora) nastąpią kluczowe zmiany. Krzysztof Kardas obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego, a Piotr Mikołajczyk zostanie szefem redakcji serwisów. Zmiany w strukturze redakcji i odświeżona strategia contentowa mają na celu usprawnienie działalności portalu i podniesienie jakości publikowanych treści.
– Dzięki zmianom w strukturze redakcji oraz odświeżonej strategii contentowej mamy i odpowiedni plan, i najlepszych ludzi na właściwych stanowiskach. Czytelnicy i czytelniczki Gazeta.pl już wkrótce zobaczą efekty naszych działań i mam nadzieję, że będą z nich zadowoleni – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Od 1 sierpnia br. w strukturze redakcyjnej Gazeta.pl, obok redaktora naczelnego, pojawi się stanowisko dyrektora wydawniczego portalu, który będzie odpowiadał za zasięgową i przychodową optymalizację treści, a także organizacyjne funkcjonowanie redakcji. Nową rolę obejmie Krzysztof Kardas, dotychczas zastępca redaktora naczelnego portalu ds. zasięgu. .
Krzysztof Kardas to menedżer z 7-letnim doświadczeniem w budowaniu redakcji internetowych. Od 2022 r. w roli zastępcy redaktora naczelnego Gazeta.pl ds. zasięgu odpowiadał za szerokie dotarcie do użytkowników Od lat współtworzy strategię contentową dla Gazeta.pl, w tym dla serwisów Sport.pl, Plotek.pl i Haps.pl. Prowadził również szkolenia z SEO dla wydawców z Grupy Agora, w tym pracujących dla Radia TOK FM i GoldenLine.pl.
Dyrektora wydawniczego w codziennej pracy z redakcjami serwisów będzie wspierał szef redakcji serwisów Gazeta.pl. To również nowe stanowisko w strukturze portalu, które od sierpnia br. obejmie Piotr Mikołajczyk. W nowej roli odpowiada m.in. za kontrolę nad standardami wydawniczymi w podległych redakcjach oraz efektywność działania serwisów.
Piotr Mikołajczyk jest związany z Gazeta.pl od 2006 r. Od lipca 2022 r. pełnił funkcję Head of New Business Sport.pl, w ramach której nadzorował serwis od strony biznesowej i wydawniczej. Wcześniej pracował w Sport.pl jako szef rozwoju produktowego oraz jako szef wideo i zastępca redaktora naczelnego.
Gazeta.pl realizuje działania, które w atrakcyjny dla odbiorców sposób wpływają na otaczającą nas rzeczywistość, co potwierdza największa liczba nagród wśród portali horyzontalnych za projekty społeczno-dziennikarskie realizowane w ubiegłym roku. Portal wciąż
poszukuje też nowych form opowiadania o świecie i przygotowuje swoje treści z myślą o multiplatformowości. To także gwarancja jakościowego contentu, która idzie w parze z jakościową powierzchnią reklamową.
foto,źródło. Agora