MediaTVP

Fundacja TVP rusza z kampanią wizerunkową. Premiera spotu w „Pytaniu na śniadanie” (wideo)

W czwartek, 7 listopada, w Pytaniu na śniadanie zaprezentowano premierowo spot  Fundacji TVP, który rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową Fundacji. Program poprowadzili szefowa inicjatywy Katarzyna Dowbor oraz Filip Antonowicz, a ich gośćmi byli aktorka Magdalena Różczka, dyrektor Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie dr Tomasz Maciejewski oraz członkowie zarządu Fundacji TVP – Piotr Jabłoński i Agnieszka Gola. Tematem audycji była działalność charytatywna Telewizji Polskiej oraz pomoc ofiarom wrześniowej powodzi.

 

Spot Fundacji TVP zachęca do pomagania innym lub zgłaszania się po pomoc. Jego bohaterami są podopieczni Fundacji:

· Ola – pacjentka Kliniki Onkologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie;

· Sebastian Derba – tata samotnie wychowujący 6-letniego, śmiertelnie chorego Bruna;

· Magdalena Stępień – mama zastępcza;

· Jagódka – podopieczna Hospicjum Gajusz, dla której Fundacja TVP poszuka rodziny zastępczej;

· Katarzyna Dowbor razem z pacjentami Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Bohaterowie filmu reprezentują cztery główne filary działalności Fundacji TVP. Są to:

· pomoc rodzinom zastępczym i rodzinnym domom dziecka, których potrzeby są ogromne.

· pomoc ciężko chorym dzieciom przebywającym w szpitalach (leki sprzęt medyczny, rehabilitacje, wyjazdy na leczenia).

· pomoc rodzicom z chorym dzieckiem w zaciszu domowym (dofinansowania do sprzętu, wyjazdy na turnusy rehabilitacyjne, leczenie, sprzęt medyczny i inne zapotrzebowania).

· pomoc dzieciom porzuconym w szpitalach i hospicjach.

Historia Jagódki zostanie przedstawiona bliżej w jednym z listopadowych odcinków programu „Reporterzy”. Celem tego reportażu Agnieszki Goli będzie znalezienie kochającego domu dla ciężko chorej dziewczynki. Fundacja TVP planuje ponadto realizację serii spotów z udziałem nowych podopiecznych. Bohaterem każdego z nich będzie jedno dziecko, którego historia zostanie rozwinięta w programach Telewizji Polskiej: „Pytanie na śniadanie” (z udziałem zaproszonego lekarza), „Reporterzy” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”.

 

 

Spot będzie emitowany w mediach Telewizji Polskiej: na antenach głównych – w TVP1, TVP2, TVP3 (szesnaście pasm regionalnych), TVP Info i TVP Sport – oraz w serwisach internetowych i na profilach społecznościowych nadawcy.

Reżyserką najnowszego spotu Fundacji TVP jest Agnieszka Gola. Film powstał we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie i Hospicjum Gajusz w Łodzi.

– Przez zaledwie dwa miesiące działalności dobitnie przekonaliśmy się, jak dużo osób potrzebuje dziś pomocy. We wrześniu do grona naszych podopiecznych – osób chorych i z różnych powodów wykluczonych społecznie – niespodziewanie dołączyły ofiary powodzi, którym kataklizm zabrał dorobek życia. Nie możemy być obojętni na ich los, dlatego zebraliśmy już ponad 14,5 miliona złotych, by im pomóc. Taka jest potrzeba chwili. Naszej pomocy potrzebuje też Ola – pacjentka Kliniki Onkologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, Pan Sebastian, który samotnie wychowuje śmiertelnie chorego syna oraz Jagódka, dla której szukamy rodziny zastępczej. I wiele innych osób. Kampanią, którą właśnie rozpoczynamy, chcemy przybliżyć wszystkim naszą działalność. Nie ma nic piękniejszego niż pomaganie mówi Katarzyna Dowbor, prezeska Fundacji TVP.

Ekspertami Fundacji TVP są:

· Magdalena Różczka – aktorka;

· Rafał Sonik – sportowiec, zwycięzca Rajdu Dakar;

· Dr Tomasz Maciejewski – dyrektor Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie;

· Prof. dr hab. n. med. Anna Raciborska – kierownik Kliniki Onkologii w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie;

· Prof. dr hab. n. med. Jolanta Sykut-Cegielska – kierownik Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie;

· Prof. dr hab. n. med. Krzysztof Bielecki – specjalista w zakresie chirurgii onkologicznej;

· Prof. dr hab. n. med. Agnieszka Pawlak – kierownik Pododdziału Niewydolności Serca i Transplantologii PIM MSWiA;

· Sylwia Zarzycka – prezeska i fundatorka Fundacji Między Ziemią a Niebem;

· Maciej Orłoś – dziennikarz;

· Dorota Wysocka-Schnepf – dziennikarka;

· Elżbieta Jaworowicz – dziennikarka;

· Agnieszka Dejneka – dyrektorka Biura Kontrolingu i Restrukturyzacji TVP;

· Joanna Jakubowska-Siwko – dyrektorka Biura Prawnego TVP;

· Anita Tomasik – zastępczyni dyrektora Biura Reklamy i Marketingu ds. Marketingu TVP.

Partnerami Fundacji TVP są Instytut Matki i Dziecka w Warszawie oraz Hospicjum Gajusz z Łodzi.

foto,źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *