BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Kanały TVN liderami oglądalności w sierpniu 2025 r.

W sierpniu 2025 r. kanał TVN ponownie potwierdził swoją mocną pozycję na polskim rynku telewizyjnym z udziałem na poziomie ponad 7,2%. „Fakty” niezmiennie pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce z udziałem na poziomie 21,5% w widowni komercyjnej oraz 20,4% wśród wszystkich widzów. TVN7 zanotował spektakularny awans na trzecie miejsce zestawienia z udziałem na poziomie ponad 4,5% w grupie widzów 20-54, odnotowując imponujący wzrost o 8,6% rok do roku. TVN24 utrzymał pozycję niekwestionowanego lidera wśród stacji newsowych w grupie komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,2% w grupie 20-54 TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii we wszystkich grupach docelowych, notując udział na poziomie blisko 0,5% w widowni komercyjnej oraz ponad 0,3 wśród wszystkich widzów. „Dzień dobry TVN” pozostał niezmiennie liderem telewizyjnych poranków, osiągając w grupie komercyjnej udział blisko 10% w dni robocze oraz 10,2% w weekendowym formacie „Dzień Dobry Wakacje”.

 

W minionym miesiącu główny kanał TVN po raz kolejny utrzymał pozycję lidera w zestawieniu Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie ponad 7,2% w widowni komercyjnej. Niesamowite wyniki zanotowała także stacja TVN7, która awansowała na trzecie miejsce zestawienia z udziałem ponad 4,5% w grupie widzów 20-54, notując imponujący wzrost o 8,6% rok do roku.

 

 

– W minionym miesiącu kanały TVN po raz kolejny potwierdziły swoją mocną pozycję na rynku telewizyjnym. Nasza główna stacja TVN pozostała liderem w grupie komercyjnej, TVN Style całkowicie zdominował swoją kategorię, a TVN7 zanotował imponujący wzrost rok do roku. A przed nami jeszcze więcej, ponieważ sierpień przyniósł także start jesiennej ramówki, która połączy sprawdzone hity z ekscytującymi nowościami! Na widzów czekają dwa sezony “The Floor”, powrót kultowego “Idź na całość”, nowe odsłony najpopularniejszych reality show jak “Hotel Paradise”, odświeżona oprawa TTV oraz wiele, wiele więcej! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 25 sierpnia 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie blisko 22%. Na drugim miejscu uplasowała się transmisja koncertu Top of the Top Sopot Festiwalu z dn. 20 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 16,1%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją było wydanie programu „Uwaga” z dn. 5 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 14,6%).

Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostaje program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w sierpniu 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format „Dzień dobry TVN” osiągnął udział na poziomie blisko 10% w grupie komercyjnej oraz 7,6% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe formatu „Dzień Dobry Wakacje” zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,2% oraz 7,8%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV. W sierpniu 2025 r. w widowni komercyjnej kanał osiągnął udział na poziomie blisko 2,4%. W grupie wszystkich widzów stacja zanotowała udział na poziomie 1,7%. Największą popularnością cieszyła się transmisja turnieju „Speedway Grand Prix” z 30 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 4,4%), odcinek programu „Zakup w ciemno” z 5 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 4,2%) oraz wydanie „Express” z 4 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 4,3%).

Stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery z imponującymi wynikami

W sierpniu 2025 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zanotowały imponujące wyniki. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom ponad 21,5% w widowni komercyjnej oraz blisko 20,4% w grupie wszystkich widzów.

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie ponad 3,2%. W grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie blisko 4,9%.

 

 

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. W sierpniu 2025 r. stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 0,4% w grupie wszystkich widzów oraz blisko 0,4% w widowni komercyjnej.

W minionym miesiącu portal tvn24.pl odwiedziło ponad 8,7 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 4,5 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem blisko 1,9 mln odwiedzających.

Polacy chętnie oglądają TVN Style 

W minionym miesiącu widzowie chętnie sięgali po programy z oferty TVN Style. Kanał zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie blisko 0,5% oraz ponad 0,3% wśród wszystkich widzów. Największą popularnością cieszyły się wydania programów “Jestem z Polski” z dn. 31 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 1,2%), “Kuchenne rewolucje” z dn. 29 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 2,4%), oraz “No to lecę” z dn. 22 sierpnia 2025 r. (SHR 20-54: 0,8%).

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *