MediaWAŻNE

Monika Szot dołącza do zespołu Discovery Media Brand Partnership

Z końcem maja do warszawskiego zespołu Discovery dołączyła Monika Szot, która jako Brand Partnership Product Development and Project Manager, pokieruje realizacją projektów niestandardowych dla portfolio nadawcy. Będzie ona raportować do Jacka Szymczyka, Ad Sales Directora w Polsce.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
– W odpowiedzi na rosnącą liczbę realizowanych przez nasz zespół projektów branded content oraz dynamiczny rozwój oferty Eurosport Experience, zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy osobę z szerokim doświadczeniem w implementacji kampanii reklamowych. Kompetencje Moniki z pewnością okażą się cenne w procesie realizacji oraz w wytyczaniu ścieżek rozwoju naszych produktów komercyjnych – powiedział Jacek Szymczyk.
Monika Szot posiada niemal 20-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała m.in. w ZOG, Dentsu Aegis Network i MEC Wavemaker . Od 2011 roku zajmuje się sprzedażą i realizacją niestandardowych projektów w obszarze branded content.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *