MediaNC+WAŻNE

Oficjalnie: Kanał METRO w ofercie platformy nc+

Hollywoodzkie filmy, seriale kryminalne oraz fascynujące dokumenty – to wyjątkowe połączenie, które już od blisko roku trafia w gusta widzów naziemnej telewizji cyfrowej. Oferta stacji METRO zagościła właśnie w domach abonentów platformy nc+. Od 31 października br. kanał jest dostępny na pozycji 28.

 

 

METRO zadebiutowało 2 grudnia ub.r. i od tego momentu cieszy się niesłabnącą popularnością wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej. Jest to kanał ogólnotematyczny, którego ramówka budowana jest wokół największych, hollywoodzkich hitów, wciągających seriali fabularnych, a także najwyższej klasy dokumentów. Uniwersalną ofertę stacji uzupełniają programy rozrywkowe, publicystyczne, a  także filmy animowane dla dzieci. Od września br. kanał dołączył do portfolio Discovery Networks.

– METRO to marka dobrze znana widzom naziemnej telewizji cyfrowej. Jest to dla nas inwestycja strategiczna. Dostrzegamy ogromny potencjał tego kanału, który znakomicie uzupełnia nasze portfolio. Odkąd mamy go pod swoimi skrzydłami, sukcesywnie dążymy do poszerzania jego zasięgu. Dlatego też cieszymy się, że odtąd METRO będą oglądać także abonenci nc+ powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

– Ogólnotematyczny profil kanału METRO oraz bogaty wybór filmów, seriali i programów tematycznych znakomicie uzupełni szeroką ofertę platformy nc+, dlatego bardzo cieszymy się z tego, że kanał jest już dostępny dla naszych abonentówpowiedziała Anna Limbach-Uryn, dyrektor działu programowego platformy nc+.

Jesienią w telewizji METRO zobaczymy m.in. takie hollywoodzkie produkcje, jak „To nie jest kraj dla starych ludzi” w reżyserii braci Coen, „Jaja w tropikach” z Benem Stillerem, „Rzeka życia” – western wyreżyserowany przez Roberta Redforda, „Osadzony” z Sylvestrem Stallone oraz cztery ekranizacje bestsellerowych, gotyckich powieści V.C. Andrews – „Saga Dollangangerów”. Ponadto widzowie kanału będą mogli obejrzeć programy z bogatej biblioteki Discovery, m.in. „Gorączkę Złota”, „Słodki Biznes” i „Megalotnisko we Frankfurcie”. Nie zabraknie też najnowszych dokumentów, jak np. „Drugie oblicze Doliny Krzemowej” czy „Cyfrowy detoks. 90 dni bez Internetu”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *