NTTonLine – nowa era komunikacji
W lipcu, NTT System uruchomiło nową platformę biznesową, przeznaczoną dla partnerów – zarówno małych i średnich resellerów, jak i największych detalistów, NTTonLine. Priorytetowe znaczenie przypisano szybkości działania nowego systemu oraz maksymalnemu uproszczeniu procesu realizacji zamówień.
– NTTonLine, to narzędzie na miarę XXII wieku, a idea która przyświecała jego twórcom jest bardzo prosta: przyśpieszenie i ułatwienie zakupów – powiedział Tadeusz Kurek, prezes NTT System.
Użytkownicy komunikują się z nową platformą za pomocą nowoczesnego, przejrzystego i intuicyjnego w obsłudze interfejsu graficznego i mogą to robić zarówno za pomocą komputerów, jak i urządzeń mobilnych.
Co ważne, system działa na platformach mobilnych bez pośrednictwa jakichkolwiek dedykowanych aplikacji, jak to ma miejsce w przypadku typowych rozwiązań tego rodzaju. Skalowalna i responsywna strona NTTonLine zapewnia partnerom komfort, niezależnie od tego, z jakich korzystają urządzeń. Nowe narzędzie ma bardzo dużą funkcjonalność.
– Z pomocą nowej platformy można nie tylko realizować zamówienia, ale też organizować serwis, czy współpracę marketingową i reklamową, wreszcie – prowadzić rozliczenia – mówi Marcin Korzeniowski, programista w NTT System.
Dzięki nowemu systemowi, klienci mogą sami zarządzać swoim kontami, np. dodawać kolejnych użytkowników czy adresy dostaw.
Twórcy nowego systemu podkreślają, że architektura pozwala na stałe wzbogacanie platformy o nowe funkcjonalności. Już niebawem możliwy będzie tzw. dropshipping, czyli przeprowadzenie całego procesu sprzedaży bezpośrednio od dystrybutora do klienta końcowego. Przewidziana też jest dwustronna komunikacja (API), dzięki której systemy magazynowe partnerów, będą miały bezpośredni dostęp do platformy NTTonLine, co pozwoli na automatyzację – towar zamówiony lokalnie u resellera jest od razu rezerwowany w NTT System.