Internet & Gry - Reklama

Acer utrzymuje wysoki poziom usług serwisowych

95% przeprowadzonych napraw gwarancyjnych zostało wykonanych w mniej niż 5 dni roboczych.
 
badanie serwisu przeprowadzone w maju 2017 roku pokazuje, że 95% napraw zostało
wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych,
w skali 1-100, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 89,2%,
AQT (średni czas oczekiwania na połączenie) wyniósł 0,59s.
Comiesięczne badanie opinii klientów serwisu Acer, które jest prowadzone przez zewnętrzną firmę, ma za zadanie monitorować poziom satysfakcji z wykonywanej usługi. Weryfikacji poddawane są takie elementy jak: czas wykonania naprawy, średni czas oczekiwania na połączenia z infolinią (AQT), ocena pracy serwisu, ocena usług kurierskich oraz poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Serwis pracuje szybko
W minionym miesiącu serwisanci firmy 95% napraw wykonali w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dla przypomnienia, w kwietniu współczynnik ten wynosił 96%. Z usług serwisu zadowolonych było 89,2% klientów. W tej kategorii oceniano m.in. łatwość kontaktu, wiedzę oraz uprzejmość konsultanta, poziom usług kurierskich oraz samą jakość przeprowadzonej naprawy serwisowej.

Krótki czas oczekiwania na połączenie

Majowe statystyki monitorują również czas, jaki klienci poświęcają na nawiązanie połączenia z konsultantem. Ten współczynnik od ponad kwartału jest niezmienny – zgłaszający usterkę swojego sprzętu spędzili w oczekiwaniu na połączenie z serwisem niecałą minutę. Średni czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem serwisu (AQT) wyniósł w minionym miesiącu 0,59s.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *