Technologia - Promocje

Adam Nurkiewicz polskim ambasadorem marki Nikon

Firma Nikon rozpoczęła ścisłą, partnerską współpracę z Adamem Nurkiewiczem specjalizującym się w fotografii sportowej. Jest to pierwszy polski ambasador marki.
 
Adam Nurkiewicz to doświadczony fotograf sportowy, od lat związany marką Nikon. Pracował jako dziennikarz sportowy w Canal+, a następnie jako szef fotoedycji w Przeglądzie Sportowym. Zdobywca tytułu fotografa artysty przyznawanego przez Fotoklub RP działający pod egidą Międzynarodowej Federacji Sztuki Fotograficznej FIAP. Jest współtwórcą Klubu Fotografii Prasowej, należy do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Międzynarodowego Stowarzyszenia Dziennikarzy oraz Międzynarodowego Klubu Dziennikarzy Sportowych. Kolekcje fotografii Nurkiewicza znajdują się w wielu związkach sportowych: wioślarzy, lekkoatletów, kajakarzy czy tenisistów. Fotografował dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Jego zdjęcia publikowane były w najważniejszych tytułach prasy w Polsce i za granicą, m.in.: „L’Équipe”, „USA Today”, „Szanghai Daily”, „Gazecie Wyborczej”, „Polityce”, „Rzeczpospolitej” czy „Przeglądzie Sportowym”. Od lat współpracuje z Olimpiadami Specjalnymi, ruchem olimpijskim zrzeszającym osoby niepełnosprawne intelektualnie.
Adam Nurkiewicz został pierwszym polskim ambasadorem marki Nikon. Fotograf związany jest z firmą od wielu lat, będąc m.in. jednym z pierwszych członków Nikon Professional Services Polska (NPS) w naszym kraju.
W ramach współpracy firma Nikon zapewni fotografowi pełne wyposażenie sprzętowe w trakcie realizowanych projektów. Pierwszą okazją będą tegoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu (Korea Południowa). Nikon zostanie również współorganizatorem autorskich wystaw Adama Nurkiewicza w Polsce.
Projekt ambasadorski marki Nikon zrzesza jednych z najbardziej utalentowanych i wpływowych artystów pracujących obecnie w branży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *