Media

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.

Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR dla kanałów z portfolio Discovery Polska, BBC Studios i platformy Showmax, otwiera dział odpowiadający za działania z obszarów: social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design. Za tworzenie i realizowanie strategii w tym zakresie odpowiedzialna będzie Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska, które przechodzą do firmy z Digital Kingdom.

Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego też, chcąc zapewnić  klientom kompleksową obsługę, zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel.

Miałyśmy już okazję przekonać się o skuteczności naszej współpracy podczas prowadzenia działań dla platformy Showmax, wspólnie realizując m.in. kampanię „Na początku było słowo” w ramach promocji drugiego sezonu „Opowieści podręcznej” – mówi Ewa Gruczek-Rozwadowska, Head of Digital w agencji Flywheel. – Dynamiczny rozwój rynku, zwłaszcza segmentu rozrywki, stwarza potrzebę dostosowania się do wymogów prowadzenia działań z pogranicza PR-u i digitalu dodaje.

Agencja Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Na swoim koncie ma realizację szeregu kampanii edukacyjno-społecznych oraz eventów w obszarze ochrony zdrowia. Natomiast w kontekście branży mediowej agencja odpowiedzialna była za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery Networks (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro), w tym działania promocyjne dla takich programów, jak: Przystanek BieszczadyOperacja: lotGórnicy PLZłomowisko PLSalon sukien ślubnych: Polska, Undressed Polska: randka w łóżku. Odpowiadała też za PR programowy platformy Showmax, z którą współpracowała przy takich projektach jak SNL PolskaUcho Prezesa, czy głośny serial Rojst, za który agencja wyróżniona została w 2018 r. Srebrnym Spinaczem w kategorii Media Relations. W ubiegłym roku agencja Flywheel prowadziła również szereg działań promujących drugi sezon Opowieści podręcznej, a nawiązująca do serialu kampania Na początku było słowo została wyróżniona dwiema statuetkami Mixx Awards 2018.

Jeden komentarz do “Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *