Prasa - Ksiązka

Agora Custom Publishing wydała książkę “Gotuję z Lewiatanem”

Zespół Agora Custom Publishing przygotował wyjątkową, interaktywną książkę kucharską, którą aż do świąt Bożego Narodzenia można otrzymać w programie lojalnościowym Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. W wydaniu “Gotuję z Lewiatanem” znalazły się przepisy opracowane z redakcją magazynu “Kuchnia” – dzięki nim każdy, nawet początkujący miłośnik gotowania będzie mógł przyrządzić coś pysznego.

 

W połowie listopada br. w sklepach Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan rozpoczęła się nowa akcja promocyjna, w której na klientów czeka ponad 300 tys. wyjątkowych książek kucharskich pt. “Gotuję z Lewiatanem”. Wydanie, przygotowane przez zespół Agora Custom Publishing we współpracy z redakcją miesięcznika “Kuchnia”, w przyjazny i usystematyzowany sposób przedstawia atrakcyjne przepisy kulinarne. Są one podzielone na 6 sekcji: śniadania, obiady, desery, kolacje oraz dania świąteczne (specjały bożonarodzeniowe i wielkanocne). Dodatkowo czytelnicy znajdą wiele praktycznych porad i wskazówek, a także rekomendacje produktów, które sprawdzą się w przygotowaniu danego dania.

 

 

“Gotuję z Lewiatanem” nie jest jednak tradycyjną książką, a interaktywną. Każdy prezentowany w niej przepis posiada swój odpowiednik w postaci krótkiego filmu kulinarnego dostępnego na kanale “Gotuję z Lewiatanem” w serwisie YouTube. Wystarczy zeskanować smartfonem lub tabletem QR kod znajdujący się przy zdjęciach dań i można przenieść się do wideoprzepisów.

Akcja “Gotuję z Lewiatanem” adresowana jest do wszystkich klientów sklepów Lewiatan i potrwa do 24 grudnia br. Aby otrzymać książkę kucharską, należy wziąć udział w programie lojalnościowym firmy (szczegóły w regulaminie na www.lewiatan.pl).
Akcję wspiera kampania promocyjna zaplanowana przez Agora Custom Publishing realizowana w mediach Agory, m.in. w tytułach prasowych, stacjach Grupy Radiowej Agory, kinach sieci Helios i na Gazeta.pl.

Agora Custom Publishing łączy kompetencje wydawniczo-reklamowe, tworzy angażujące odbiorców projekty content marketingowe oraz prowadzi komunikację customową w oparciu o magazyny drukowane, serwisy on-line, media społecznościowe, magazyny mobilne, aplikacje czy materiały wideo. Od lipca br. zespół działa w strukturach sprzedażowych “Gazety Wyborczej”. Wśród klientów Agora Custom Publishing są m.in. Lek-am oraz Lewiatan.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *