Prasa - Ksiązka

Akcja „Filtr na skórze, nie na zdjęciach” w wakacyjnym numerze „Wysokich Obcasów Extra”

Redakcja magazynu „Wysokie Obcasy Extra” rusza z kolejną akcją prozdrowotną, która ma na celu zwiększenie wiedzy czytelniczek i czytelników na temat ochrony przed słońcem. Z tej okazji w lipcowym numerze miesięcznika pojawią się artykuły dotyczące bezpiecznego opalania, przegląd kosmetyków z filtrem do skóry i włosów, a do części nakładu zostanie dołączone mleczko do opalania marki Bielenda. Najnowsze wydanie „Wysokich Obcasów Extra” dostępne będzie w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 17 czerwca br.

 

W ramach wakacyjnej akcji „Filtr na skórze, nie na zdjęciach” redakcja magazynu namawia wszystkich do świadomego i bezpiecznego opalania się w lecie. W tym celu stworzyła dla czytelniczek i czytelników zbiór najważniejszych zasad, które trzeba przestrzegać, aby zachować zdrowie i młody wygląd skóry. Informacje te – umieszczone na specjalnej ulotce – można będzie wyjąć z grzbietu magazynu i zachować na czas wakacyjnych wyjazdów lub podarować najbliższym w trosce o ich zdrowie i bezpieczeństwo.

Na łamach lipcowego wydania „Wysokich Obcasów Extra” znajdą się ponadto artykuły poświęcone akcji – m.in. „ściągawka” z opalania czy przegląd najnowszych kosmetyków z filtrem do skóry oraz włosów, a do części nakładu zostanie dołączony prezent w postaci mleczka kokosowego do opalania marki Bielenda.

Redakcja miesięcznika przenosi również akcję „Filtr na skórze, nie na zdjęciach” na swoje kanały w mediach społecznościowych, udostępniając specjalny filtr instagramowy, którego efektem jest postarzona, zwiotczała skóra ze zmarszczkami posłonecznymi. Można go będzie nałożyć na swoje zdjęcie i przekonać się, że promienie słoneczne mogą mieć negatywny wpływ na naszą skórę – szczególnie, gdy jej nie chronimy. Filtr dostępny będzie na Instagramie „Wysokich Obcasów Extra”.

W najnowszym wydaniu magazynu odbiorcy znajdą także m.in. historię wyboistej drogi do sukcesu Tiny Turner – królowej sceny i ludzkich serc, która postanowiła niedawno zakończyć swoją wokalną karierę. Tematem numeru są natomiast zmysły i ich odzyskiwanie właśnie dzięki pandemii koronawirusa – Monika Borzym, Beata Jałocha, Dawid Ogrodnik i Robert Makłowicz rozmawiają i piszą o wąchaniu, smakowaniu, seksie oraz ciele.

Lipcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” pojawi się w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 17 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Do części nakładu dołączony zostanie kosmetyk – mleczko do opalania marki Bielenda. Miesięcznik można zamawiać również na Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres albo czytać w formie cyfrowej – na Publio.pl bądź pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”.

Lipcowe „Wysokie Obcasy Extra” promowane są w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (radiostacje Agory), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek” oraz „Polityka”), internecie (Google.plWyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl) oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube). Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

„Wysokie Obcasy Extra” to ekskluzywny miesięcznik dla młodych, ambitnych, ciekawych świata i szukających inspiracji kobiet. Publikowane są w nim artykuły, wywiady, felietony, edytoriale modowe i urodowe. Magazyn dostępny jest także w formie cyfrowej oraz w specjalnej aplikacji mobilnej. Więcej informacji o „Wysokich Obcasach Extra” można znaleźć w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *