Technologia - Promocje

Amazfit wspiera synchronizację danych treningowych z aplikacją adidas Running poprzez Zepp App (wideo)

Amazfit, wiodąca globalna marka smart wearables firmy Zepp Health (NYSE: ZEPP), nawiązała współpracę z wielokrotnie nagradzanym partnerem w dziedzinie zdrowia cyfrowego adidas Runtastic, aby zapewnić niezrównaną motywację dla zróżnicowanej międzynarodowej społeczności sportowców, poprzez wiodące w branży śledzenie i udostępnianie treningów.

 

Autorska technologia czujnika optycznego BioTracker™ PPG do śledzenia biometrycznego marki Amazfit umożliwia użytkownikom dokładne monitorowanie kompleksowego zakresu metryk zdrowotnych i fitness, przed wygenerowaniem szczegółowego raportu aktywności w Zepp App, aplikacji mobilnej marki. Przyjazna dla użytkowników systemów Android i iOS, aplikacja Zepp App ułatwia inteligentne zarządzanie urządzeniami Amazfit – a w połączeniu z potężnymi algorytmami ruchu i statusu treningu na tych urządzeniach, sprawia, że śledzenie postępów jest jednym z najbardziej wszechstronnych dostępnych dla globalnych użytkowników w ponad 90 krajach.

adidas Runtastic jest uznaną platformą cyfrową, która umożliwia 182 milionom sportowców osiąganie celów fitness dzięki adaptacyjnym wskazówkom i motywacji. Jej zintegrowany system Partner API umożliwia bezpieczną transmisję danych, jednocześnie pozwalając członkom na synchronizację wybranych informacji o aktywności z ich inteligentnych urządzeń do aplikacji adidas Running, dla efektywnego śledzenia danych i kompleksowych raportów z aktywności.

Zakres danych, które można zsynchronizować, obejmują: dystans, czas trwania, tętno, prędkość, czas rozpoczęcia/zakończenia i tak dalej – umożliwiając użytkownikom natychmiastowe sprawdzenie swojego stanu fizycznego na inteligentnym urządzeniu Amazfit, a jednocześnie dzielenie się swoją aktywnością z globalną społecznością online. Po każdym treningu użytkownicy otrzymają również spersonalizowany raport sportowy w aplikacji adidas Running, aby pomóc w ukierunkowanych i skutecznych ulepszeniach treningowych w przyszłości.

 

 

Mówiąc o tym partnerstwie, wiceprezes Amazfit, Bin Fan, powiedział: “Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z adidas Runtastic. Jako dwie globalne marki ze wspólną pasją do tworzenia produktów, które pomagają użytkownikom osiągać lepsze wyniki, mamy nadzieję, że to partnerstwo będzie dalej wspierać ciągły wzrost Amazfit i ekspansję na większą globalną społeczność sportową.”

Stuart Wells, VP Marketing w adidas Runtastic, również skomentował: “Jesteśmy niezwykle szczęśliwo mogąc współpracować z markami, które uznają znaczenie utrzymania zdrowego i aktywnego stylu życia. Z Amazfit jako nowym partnerem zdrowotnym, będziemy nadal zmieniać życie poprzez wspieranie sportowców o różnym doświadczeniu i potrzebach w osiąganiu ich celów fitness.”

Oficjalne partnerstwo rozpoczyna się w czwartym kwartale 2022 roku. Wszystkie funkcje będą dostępne z zupełnie nowymi Amazfit GTR 4 i GTS 4 na początek, z kompatybilnością dla innych smartwatchów Amazfit health i fitness, które zostaną dodane w przyszłości. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź oficjalne strony internetowe Amazfit i Runtastic.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *