BadaniaMediaTVP

Anteny TVP liderami weekendu

W niedzielę, 27 marca organizowany przez Telewizję Polską i ukraińskiego nadawcę globalny maraton charytatywny „Save Ukraine”, podczas którego zbierano środki na pomoc dla pogrążonej w wojnie Ukrainie, obejrzało według MOR* w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności 1,6 mln widzów. Według NAM** w piątek, 25 marca i niedzielę, 27 marca liderem wśród stacji telewizyjnych było TVP1 z udziałami odpowiednio w piątek 9% i w niedzielę 7,8%. W sobotę, 26 marca anteną pierwszego wyboru było TVP Info z udziałami na poziomie 8,3%. W TOP10 programów weekendu aż 7 należało do Telewizji Polskiej. W piątek, 25 marca rekord oglądalności od sierpnia 2021 roku osiągnęło TVP3.

 

Średnio, charytatywny maraton „Save Ukraine” w TVP1 wg MOR obejrzało 1,1 mln widzów, a według NAM 1 mln widzów (udziały 8,8%). W piku wg NAM widownia wydarzenia wyniosła 1,5 mln osób.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w TVP na pierwszym miejscu znalazł się odcinek programu „Sanatorium miłości”, który w niedzielę, 27 marca w TVP1 według NAM zobaczyło średnio 2,4 mln widzów, przy udziałach 18,2%. Kolejnym odcinkiem „Stulecia Winnych”, emitowanym również w niedzielę 27 marca w TVP1, zainteresowało się wg NAM 2,4 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 16,7%. Natomiast niedzielne wydanie „Wiadomości” w TVP1 obejrzało 2,1 mln widzów, udziały wyniosły 15,2% (dane NAM).

W TVP INFO najwyższą widownię zgromadziła sobotnia relacja z przemówienia Prezydenta Stanów Zjednoczonych Joe Bidena, którą wg NAM 26 marca obejrzało prawie 1,5 mln widzów, udziały kształtowały się na poziomie 13%.

W TVP2 najliczniej oglądanym programem był „The Voice Kids”, który w sobotę, 26 marca zainteresował według NAM 1,7 mln widzów przy 14,3% udziałach.

W piątek, 25 marca w TVP3 najliczniejszą widownię uzyskała transmisja papieskiego nabożeństwa aktu poświęcenia Rosji i Ukrainy Niepokalanemu Sercu Maryi, którą oglądało 414 tys. osób, (udziały 4,3%). Tego dnia udziały anteny wyniosły 1,3% i były najwyższe od sierpnia 2021 roku.


MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM** – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *