„ANTYFOOTBALL CHANNEL TAKEOVER” – Wykorzystaj potencjał kanałów Viacom

Podkreśl obecność swojej marki i przejmij kanały VIACOM – MTV, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel. Pakiet „ANTYFOOTBALL CHANNEL TAKEOVER” to połączenie najbardziej skutecznych elementów komunikacji on-air i online, gwarantujących zasięg i wyróżnienie przekazu z clutteru reklamowego oraz dominującego kontentu, jakim od czerwca będzie piłka nożna. Na kanałach VIACOM widzowie odpoczną od tematu footballu!
 

 
Oferta „przejęcia kanału” to między innymi:
Spójna graficznie i różnorodna komunikacja w telewizji, czyli:
– 8” billboardy sponsorskie
– 15” spoty partnerskie
– 5” skrzydełka reklamowe połączone ze spotem Partnera
Oraz uzupełniająca ją komunikacja on-line i w social media:
– 30” spoty preroll
– Emisje double billboard
– Materiały edytorialne na www kanałów
– Wpisy na portalach społecznościowych – Facebook & Instagram & Twitter
Dodatkowe zalety oferty to:
– Elastyczny timing dopasowany do potrzeb każdego Klienta – minimalny czas trwania aktywności to 7 dni.
– Wybór kanałów dopasowany do indywidualnych potrzeb Reklamodawcy.
Sprawdź ofertę TAKEOVER kanałów Viacom, wzmocnij siłę swojej kampanii i dotrzyj do jednej lub kilku wyjątkowych grup docelowych.
Sprzedaż oferty wspólnie koordynują Dział Sprzedaży Premium TV oraz Dział Brand Solutions Viacom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *