„ANTYFOOTBALL CHANNEL TAKEOVER” – Wykorzystaj potencjał kanałów Viacom

Podkreśl obecność swojej marki i przejmij kanały VIACOM – MTV, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel. Pakiet „ANTYFOOTBALL CHANNEL TAKEOVER” to połączenie najbardziej skutecznych elementów komunikacji on-air i online, gwarantujących zasięg i wyróżnienie przekazu z clutteru reklamowego oraz dominującego kontentu, jakim od czerwca będzie piłka nożna. Na kanałach VIACOM widzowie odpoczną od tematu footballu!

 

 

Oferta „przejęcia kanału” to między innymi:

Spójna graficznie i różnorodna komunikacja w telewizji, czyli:

- 8” billboardy sponsorskie

- 15” spoty partnerskie

- 5” skrzydełka reklamowe połączone ze spotem Partnera

Oraz uzupełniająca ją komunikacja on-line i w social media:

- 30” spoty preroll

- Emisje double billboard

- Materiały edytorialne na www kanałów

- Wpisy na portalach społecznościowych – Facebook & Instagram & Twitter

Dodatkowe zalety oferty to:

- Elastyczny timing dopasowany do potrzeb każdego Klienta - minimalny czas trwania aktywności to 7 dni.

- Wybór kanałów dopasowany do indywidualnych potrzeb Reklamodawcy.

Sprawdź ofertę TAKEOVER kanałów Viacom, wzmocnij siłę swojej kampanii i dotrzyj do jednej lub kilku wyjątkowych grup docelowych.

Sprzedaż oferty wspólnie koordynują Dział Sprzedaży Premium TV oraz Dział Brand Solutions Viacom.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.