Internet & Gry - Reklama

Arskom Sport Brokers z obsługą komunikacyjną platformy Razem Dla Sportu

Agencja Arskom Sport Brokers rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę ze sportową platformą crowdfundingową razemdlasportu.com. Działania agencji obejmują m.in. prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne, działania PR czy influencer marketing.

 

Współpraca agencji ASB z Razem Dla Sportu rozpoczęła się w październiku zeszłego roku i obejmowała doradztwo strategiczne, a także działania contentowe, przygotowujące debiut projektu na rynku. Platforma rozpoczęła działanie z początkiem stycznia i od tego momentu Arskom Sport Brokers zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną projektu, w tym prowadzeniem biura prasowego, media relations, PR, influencer marketingiem, współpracą przy działaniach w social mediach, a także doradztwem w zakresie innych działań. Obsługą projektu zajmują się Account Executive Marcin Bratkowski oraz Social Media Strategist Aleksandra Witkowska.

– Jesteśmy przekonani, że współpraca z Arskom Sport Brokers pomoże nam w dotarciu do kibiców i sportowców. Przy wyborze agencji najbardziej zależało nam na połączeniu wiedzy marketingowej z doskonałą znajomością środowiska sportowego. Dlatego zgłosiliśmy się do ASB. Projekt #RazemDlaSportu to nie tylko zbiórki pieniędzy, zależy nam także na dzieleniu się z zaangażowanymi sportowcami marketingowym know-how, które krótkoterminowo pomoże im w skutecznym prowadzeniu zbiórek, a w dłuższej perspektywie da im do ręki bardzo przydatne we współczesnym świecie narzędzia. W tym również bardzo pomocna będzie wiedza przedstawicieli Arskom Sport Brokerspodkreśla Jarosław Czerniak, współtwórca platformy razemdlasportu.com.

– Jako agencja specjalizująca się w działaniach w obszarze sportu bardzo cieszymy się z pozyskania kolejnego klienta działającego w tym segmencie. Rok 2021 będzie obfitował w ważne imprezy sportowe, więc wierzymy, że to dobry czas na rozpoczęcie takiego projektu. Crowdfunding zyskał dużą popularność na świecie, ma także potencjał do zmiany naszej rzeczywistości sportowej mówi Mateusz Brzeźniak, Senior Account Manager w Arskom Sport Brokers.

Platforma razemdlasportu.com to nowy projekt, który ma ambicje zrewolucjonizowania sponsoringu sportowego poprzez wykorzystanie mody na crowdfunding. Celem jego twórców jest wzmocnienie więzi pomiędzy kibicami i sportowcami oraz stworzenie wokół zawodników sieci zaangażowanych mikrosponsorów. Już w pierwszych dniach funkcjonowania swoje zbiórki na platformie założyło blisko 200 sportowców z różnych dyscyplin.

Arskom Sport Brokers to agencja marketingu sportowego, powstała w wyniku połączenia dwóch agencji Arskom i Sport Brokers. Pierwsza z nich działa na rynku od 2012 roku, a w ciągu ostatnich 8 lat zrealizowała kampanie dla największych marek krajowych i globalnych, ściśle współpracując z czołowymi sportowcami oraz liderami opinii. Zespół Sport Brokers od początku 2019 r. zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, z naciskiem na przeprowadzanie niestandardowych kampanii mediowych w branży sportowej. Partnerem agencji jest Michał Pol, a do jej najważniejszych klientów należą: Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Sebastian Mila, Mateusz Borek, Kanał Sportowy oraz Krzysztof Stanowski z grupą Weszło.

Dla Razem Dla Sportu jest to pierwsza współpraca z agencją. Strony nie ujawniają długości trwania umowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *