ARTE.tvMediaZapowiedzi TV

ARTE.tv uruchamia „ARTE: Tydzień w Europie” – nowy, cotygodniowy magazyn informacyjny

Bezpłatny europejski kanał VOD ARTE.tv wzbogaca swoją ofertę programową cotygodniowym serwisem informacyjnym „ARTE: Tydzień w Europie”. Nowy magazyn trwa około 15 minut i przedstawia świeże spojrzenie na europejskie informacje. Zapraszamy do obejrzenia specjalnego odcinka programu w całości poświęconego wojnie na Ukrainie: https://www.arte.tv/pl/videos/112907-008-A/arte-tydzien-w-europie/. Dzięki programowi Polscy widzowie mogą mieć wgląd w to jak konflikt jest odbierany poza naszym krajem i w jaki sposób po roku wojny komentują go media w innych krajach europejskich. Wysłuchają także wywiadu z ukraińską dziennikarką Nastią Horpiczenko, która od roku relacjonuje wojnę dla stacji ARTE.

 

– prezentuje ważne wiadomości tygodnia na tematy polityczne, gospodarcze lub społeczne, jeden bardziej nietypowy temat, a kończy informacjami kulturalnymi;

– wiadomości są przedstawiane w jednym z czterech języków ojczystych prezenterów: niemieckim, francuskim, angielskim lub hiszpańskim;

– dzięki polskim, włoskim, greckim i węgierskim napisom wiadomości mają również szansę dotrzeć do szerszej grupy odbiorców;

– osoby prowadzące zwracają się do publiczności bezpośrednio, bezpretensjonalnie i nieformalnie;

– nowy magazyn jest rozpowszechniany przez największe europejskie media: Gazetę Wyborczą, El País, Le Soir, Internazionale, Kathimerini i Telexem.

Nowe odcinki magazynu „ARTE: Tydzień w Europie” pojawiają się online w każdy poniedziałek w bezpłatnym serwisie arte.tv, a także na kanale ARTE na YouTube  oraz w cyfrowych kanałach partnerów ARTE.

Ta nowa oferta pozwala ARTE zrobić dodatkowy krok ku realizacji jej europejskiej misji i umacnia nasze ambicje, by stać się europejską marką kulturalną i audiowizualną.Emelie de Jong, dyrektorka programowa ARTE

Od 2015 roku ARTE.tv stale poszerza swoją wielojęzyczną ofertę, między innymi dzięki wsparciu Unii Europejskiej. Magazyn „ARTE: Tydzień w Europie” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania przygotowawczego „Europejskie platformy medialne”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *