MediaSieci kablowe

ASTA-NET piątym Operatorem w Polsce

Pod takim hasłem przewodnim odbyła się 10 września br. I Konferencja Sprzedaży i Marketingu ASTA-NET z Piły.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Konferencja, która miała miejsce w teatralnych murach Regionalnego Centrum Kultury Fabryka Emocji w Pile okazała się dużym sukcesem. Część oficjalna Konferencji trwała ponad 7 godzin, podczas których na scenie wystąpiło 12 prelegentów, z czego 5 reprezentantów Nadawców podzieliło się ze słuchaczami swoimi nowościami i jednocześnie jako sponsorzy umiliło czas 160 uczestnikom Konferencji.

      Podczas I Konferencji Sprzedaży i Marketingu mówiono nie tylko o planach rozwoju i przyszłości firmy ASTA-NET , należącej do GRUPY ASTA, ale przede wszystkim wymieniono szereg doświadczeń i opinii związanych z branżą telekomunikacyjną i kierunkami w jakich ona podąża. Szeroko dyskutowano o przyszłych rozwiązaniach szerokopasmowej łączności bezprzewodowej oraz  zwiększaniu zasięgu firmy ASTA-NET.

      ASTA-NET przedstawiła także prezentację wdrożenia nowej strategii marketingowej i zarządzania zasobami ludzkimi, wyznaczyła cele rozwojowe i sprzedażowe oraz kolejne kierunki ekspansji. Duży nacisk postawiono na obszar Customer Care i Customer Experience.

      Nie obyło się również bez gratulacji, które zwieńczyły ostatni spektakularny sukces firmy, jakim niewątpliwie jest zdobyty przez ASTA-NET rządowy kontrakt w ramach POPC 3 w Województwie Zachodniopomorskim, którego koszt realizacji opiewa bagatela… na 95 mln zł. Celem programu jest eliminacja białych plam na mapie Polski w zakresie dostępu do internetu i zmniejszenie efektu wykluczenia cyfrowego.

      – Jesteśmy pewni, że kolejna Konferencja ASTA-NET i całej GRUPY ASTA, która planowana jest już za rok, będzie miejscem do wymiany wiedzy dotyczącej szeroko rozumianej telekomunikacji w Polsce i na świecie, a także telekomunikacji lokalnej, gdyż główną wartością firmy ASTA-NET jest właśnie lokalność – mówi Radosław Leśniewski, Marketing Manager ASTA-NET.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *