ATM Grupa poszerza profil działalności spółki Ad Force One i zmienia nazwę na Production Services Poland

Działająca od 2017 roku spółka Ad Force One zajmowała się do tej pory przede wszystkim produkcją reklam. Zrealizowała m.in. spoty dla Orlenu (z udziałem Roberta Kubicy), PKO BP, czy Totalizatora Sportowego. Teraz poszerza swoją działalność o serwisy produkcyjne dla podmiotów zagranicznych, a także polskich producentów. Zmieni się także jej nazwa – z Ad Force One (AFO) na Production Services Poland (PSP).

 

 

„Produkcja reklam nadal pozostaje w portfolio AFO – mówi prezes ATM Grupy Andrzej Muszyński – osobą odpowiedzialną za tę część działalności jest Krzysztof Jakubowski. Jednak, obserwujemy wzrastający popyt na realizacje produkcji wykonawczej. Zagraniczni zleceniodawcy są zainteresowani wykorzystywaniem naszej infrastruktury, ekip i lokalnego know-how. Doceniają doświadczenie ATM we współpracy ze światowymi gigantami, profesjonalizm, standardy etyczne, kompetentne wsparcie prawne i logistyczne. Z kolei polscy producenci, którzy zebrali finansowanie na swoje projekty, nie zawsze są gotowi wziąć na siebie pełne ryzyko realizacji produkcji. Im oferujemy kompleksową usługę wykonawczą, gwarantując utrzymanie się w ustalonym budżecie i harmonogramie. Tego typu zlecenia trafiały do tej pory bezpośrednio do ATM Grupy. Tu jednak chcemy pozostawić jedynie produkcje własne” tłumaczy Andrzej Muszyński.

PREZENTACJA:
https://www.atmgrupa.pl/wp-content/uploads/2020/05/ATM_Offer_final_20200525.pdf

Działalność Production Services Poland oprze się na doświadczeniu kierowników produkcji i ich ekip, związanych z ATM Grupą, wypracowanych przez firmę narzędziach do kontroli procesu produkcji i bezpiecznego przechowywania danych, wsparciu prawnym, księgowym i administracyjnym oraz pakiecie usług, opracowanym na bazie zaplecza produkcyjnego Grupy.

„Rynkowa pozycja ATM System i ATM Studio jest już ugruntowana. Chciałbym natomiast przedstawić nasze »najmłodsze dziecko« – spółkę Black Photon, w której dostrzegamy olbrzymi potencjał” dodaje prezes ATM Grupy.

Black Photon zajmować się będzie szeroko rozumianymi usługami postprodukcji filmowej i telewizyjnej klasy PREMIUM, uzupełniając w ten sposób istniejące już zasoby ATM System i jednocześnie powiększając obszary działalności o kompletną obsługę postprodukcyjną najbardziej wymagających projektów.

Pandemia zaburzyła planowany rozwój branży serwisowej, który nabrał dynamiki od momentu wprowadzenia zachęt PISF – w 2019 roku ATM Grupa trzykrotnie otrzymała takie dofinansowanie. „COVID wprowadził w nasze działania sporo zamieszania. Powróciliśmy już na plany kilku polskich produkcji, ale po stronie naszych zagranicznych kontrahentów jest więcej wahań i dylematów. Musimy się liczyć z opóźnieniami, prawdopodobnie nawet z przesunięciem realizacji zleceń na przyszły rok – wyjaśnia Andrzej Muszyński. – Z drugiej strony nadawcy wszędzie na świecie potrzebują nowych programów. Zatem projekty nie mogą zbyt długo pozostać w zamrożeniu”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *