Prasa - Ksiązka

Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny

Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. 19 października w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Autoswiat.pl obok Newsweek.plForbes.pl i Fakt24.pl jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      -Uruchomienie Auto Świat w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej strategii płatnych treści cyfrowych. To już czwarty produkt subskrypcyjny, który oferujemy na rynku polskim –  tym razem uzupełniamy naszą płatną ofertę o treści motoryzacyjne mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.

      Subskrybenci, obok ekskluzywnych materiałów, znajdą w ofercie Autoswiat.pl testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz porady (prawne, eksploatacyjne, zakupowe). W przyszłości wśród propozycji znajdą się również materiały audio oraz wideo.

      Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu Autoswiat.pl kosztuje 4,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 14,90 zł. Pojawi się także możliwość zakupu rocznej subskrypcji w cenie 179 zł.

      Powstanie usługi subskrypcyjnej Autoswiat.pl oparte jest na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).

      Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *