Internet & Gry - Reklama

Be IN – ruszyła nowa odsłona serwisu Business Insider Polska

Nowy Businessinsider.com.pl, obok przejrzystej oprawy graficznej, zyskał 5 sekcji tematycznych, a ich stałym uzupełnieniem jest autorski wybór najważniejszych informacji codziennie przygotowywany przez dziennikarzy serwisu. Serwis został wzbogacony o zaawansowany zestaw narzędzi, wykresów oraz danych rynkowych ułatwiających samodzielną analizę i podejmowanie decyzji inwestycyjnych. Wśród nowości znalazł się także osobny dział z treściami z Insider.com, amerykańskiego odpowiednika Bi.pl.

 

Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów. Zmiany wprowadzone w Businessinsider.com.pl są odpowiedzią na potrzeby użytkowników.

– Po 5 latach obecności na polskim rynku, w lutym 2021 roku Business Insider awansował na pozycję niekwestionowanego lidera internetowych serwisów ekonomiczno-biznesowych. Każdego dnia odwiedza nas ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników poszukujących zarówno profesjonalnych treści opisujących zmiany zachodzące w polskiej i światowej gospodarce, jak i praktycznych informacji pomagających w podejmowaniu decyzji ekonomicznych codziennego dnia. Business Insider jest kluczowym dostawcą treści biznesowych i finansowych dla Onet.pl. Jesteśmy też ogromnie dumni z dynamicznego wzrostu wyników biznesowych oraz ze wzrostu pozycji marki wśród naszych użytkowników mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych Ringier Axel Springer Polska.

– Zaufanie naszych użytkowników zdobyliśmy dzięki konsekwentnie realizowanej od listopada 2019 roku nowej strategii serwisu. Przez minione dwa lata zmienił się otaczający nas świat, a wraz z nim Business Insider, jego redakcja i oferta wydawnicza. Redakcję tworzy starannie dobrany zespół doświadczonych dziennikarzy i wydawców, którzy są w stanie odpowiadać na najważniejsze pytania płynące ze świata biznesu, finansów i gospodarki mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Redakcję serwisu tworzą dziennikarze i redaktorzy – specjaliści w tematach z dziedziny gospodarki, rynków kapitałowych, finansów, technologii oraz biznesu: Anna Anagnostopulu – biznes, finanse osobiste, zrównoważony rozwój; Jakub Ceglarz – biznes, makroekonomia, rynek pracy; Jacek Frączyk – rynki kapitałowe, analizy makroekonomiczne; Bartłomiej Godusławski – dziennikarstwo śledcze, makroekonomia, biznes, zastępca redaktora naczelnego (dołączy do zespołu w grudniu); Rafał Hirsch – makroekonomia, Marcin Lis – biznes, makroekonomia, technologie; Mateusz Madejski – biznes, finanse osobiste, gospodarka niemiecka (biznes pogranicza) nieruchomości; Marta Malinowska-Hirsch – manager newsroomu; Barbara Oksińska – energetyka, przemysł, biznes; Patryk Pallus – handel, media, marketing; Patryk Skrzat – wydawca; Anna Unton – wydawca (dołączy do zespołu w grudniu) Marek Wierciszewski – rynki kapitałowe, analizy makroekonomiczne.

Jednym z głównych założeń, które przyświecały kreacji nowej oprawy graficznej serwisu Business Insider Polska była zasada prostoty i przejrzystości, zgodnie z filozofią less is more. Businessinsider.com.pl został podzielony na 5 głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek, technologia i trendy, biznes oraz finanse osobiste. Ich uzupełnieniem jest dokonywany przez dziennikarzy autorski wybór najważniejszych informacji. Równocześnie pozostawiono czytelnikom możliwość śledzenia informacji uszeregowanych w porządku od najnowszych pod względem godziny publikacji w osobnej zakładce strony głównej serwisu. Wyeksponowano także cykl „5 na dziś” – autorski przegląd najważniejszych informacji, wydarzeń kształtujących agendę każdego dnia.

W serwisie na nowo zaprojektowano sekcję „Rynek”, oferując znacznie szerszy i jednocześnie bardziej funkcjonalny zestaw wykresów, tabel, zestawień czy wyszukiwarek informacji niezbędnych w podejmowaniu profesjonalnych decyzji inwestycyjnych.

Kolejną nowością jest sekcja „Poradnik finansowy”, oferta skierowana zarówno do osób poszukujących konkretnych produktów czy usług finansowych. W niej, obok setek stale aktualizowanych artykułów prezentujących i objaśniających specyfikę dostępnych na rynku produktów, stworzono też możliwość dotarcia do konkretnej oferty np. kredytu, ubezpieczenia czy lokaty.

– Obecna odsłona to nie koniec zmian, w najbliższych miesiącach będziemy dalej rozwijać stronę o nowe funkcjonalnościdodaje Martyna Majchrzak.

Wyróżnikiem nowej odsłony Business Insider Polska jest umieszczenie w jednym katalogu ekskluzywnych treści premium pochodzących z amerykańskiej edycji serwisu.

Nowy Bi.pl daje też nowe możliwości obecności dla partnerów komercyjnych. Na stronie głównej serwisu oraz na stronach artykułowych będzie się pojawiać specjalny bloczek, w którym partnerzy będą mogli opowiedzieć o kluczowych dla nich tematach i dotrzeć ze swoim komunikatem do szerokiego grona odbiorców. Pojawią się też nowe możliwości ekspozycji projektów specjalnych oraz platform do dyskusji, które są tworzone z partnerami, takie jak Business Insider Trends czy Chief Digital Officer of the Year.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *