„Biała Księga wyborów prezydenckich” – specjalny magazyn „Gazety Wyborczej”

W czwartek, 23 lipca br. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się „Biała Księga wyborów prezydenckich”- magazyn prezentujący skalę naruszeń wyborczych w demokratycznym państwie. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o propagandzie, którą uprawia TVP na rzecz rządu, nieprawidłowościach w głosowaniu za granicą, protestach, które wpłynęły do Sądu Najwyższego, jak również listy czytelników, którzy zgłaszali swoje zastrzeżenia do przebiegu głosowania odbywającego się 12 lipca.

 

Kłamstwa, pomówienia, afery, dyskryminacja osób LGBT, obietnice bez pokrycia – to obraz ostatniej kampanii prezydenckiej. Spóźnione pakiety wyborcze za granicą, dziwne wyniki głosowania w domach opieki społecznej, brak nazwiska na liście – to tylko niektóre naruszenia, które nie powinny mieć miejsca w demokratycznym państwie. O liczbie i charakterze naruszeń, które zdarzyły się w kampanii wyborczej oraz 12 lipca br. podczas oddawania głosów, świadczą konkretne dane.

„Biała Księga wyborów prezydenckich” to specjalny magazyn, w którym zespół „Gazety Wyborczej” przedstawia skalę naruszeń obserwowanych podczas wyborów prezydenckich w 2020 roku. Na jego łamach będzie można znaleźć artykuły dotyczące m.in. mechanizmu propagandy w rządowych mediach, nieprawidłowości w głosowaniu za granicą, protestów wyborczych, które wpłynęły do Sądu Najwyższego czy spółek skarbu państwa wspomagających Andrzeja Dudę, a szkalujących Rafała Trzaskowskiego. W magazynie ukażą się też listy czytelników „Gazety Wyborczej”, którzy opisywali nieprawidłowości zaobserwowane podczas głosowania.

Na łamach wydania pojawią się również: raport obserwatorów z ramienia OBWE oraz oświadczenie Rady Etyki Mediów, która przyznaje że TVP łamie podstawowe zasady etyki dziennikarskiej oraz działała jako instrument propagandy jednego kandydata – Andrzeja Dudy.

„Biała Księga wyborów prezydenckich” w objętości 12 stron dołączona zostanie do czwartkowego wydania „Gazety Wyborczej” 23 lipca br. Cena numeru tego dnia wyniesie 5,99 zł.

Wydanie wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl  oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *