Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day

14 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje II edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym tegorocznego spotkania liderów branży będzie światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu – Martin Lindstrom. Magazyn TIME uznał go za jednego ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata.

 

 

Tematem przewodnim II edycji konferencji tv day jest poszukiwanie fundamentów skutecznej komunikacji w trzech głównych obszarach:

zrozumienie widza-konsumenta,

budowanie relacji z marką,

mierzenie efektywności tego procesu.

Podobnie jak w ubiegłym roku, w wydarzeniu weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy.

Druga edycja konferencji tv day będzie okazją do ponownej wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych międzynarodowych badań i studia przypadków.

Do Warszawy przyjadą światowej sławy eksperci.

Gościem specjalnym tv day będzie jeden z najbardziej wpływowych i charyzmatycznych ludzi w branży medialnej – Martin Lindstrom, autor wielu książek, napisanych we współpracy z czołowymi  ekspertami w dziedzinie marketingu, m.in.: Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold  czy Philip Kotler. „New York Times” i „Wall Street Journal” umieściły siedem jego książek na liście najlepiej sprzedających się pozycji wydawniczych. Najnowsza publikacja to „Small data. The tiny clues that uncover the huge trends”. Martin przez wiele lat był związany zawodowo z agencją reklamową BBDO. Swoje ogromne doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z takimi markami jak: MarsPepsiEricssonThe Walt Disney CompanyAmerican ExpressMercedes-BenzVisaMcDonald’sGilletteYellow Pages i Microsoft.

Lista prelegentów:

Martin Lindstrom, Chairman of Lindstrom Company Inc.

Wendy West, amerykańska producentka telewizyjna i autorka scenariuszy

Jacek Balicki, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu, platforma nc+

Marta Szwakopf, Dyrektor Kanałów Tematycznych i Reklamy, platforma nc+

Jorge Papanicolau, Global Product Leader - International Total Audience Measurement, Nielsen

Peter Field, Independent Marketing and Advertising Professional, Peter Field Consulting

Craig Macdonald, Managing Director - Lead Programmatic Media Practice and Digital Transformation, Accenture Strategy

Edyta Czarnota, Managing Partner, Zymetria

Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media

Matt Hill, Research and Planning Director, Think Box UK

Szczegółowe Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: www.tv.tvnmedia.pl/konferencja.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.