MediaSieci kabloweWAŻNE

Bollywood HD po 2 latach obecności na polskim rynku, zmienia logo oraz szatę graficzną!

Po przeszło dwóch latach obecności w naszym kraju, Bollywood HD zmienia szatę graficzną kanału. Widzowie na pewno zauważą nowe, bardzo eleganckie logo. Od 1 lipca br. zmianie ulegną także spoty auto-promocyjne, w których będzie dominował kolor czarny i złoty oraz charakterystyczny dla stylu Bollywood – brokat.

 

 

Bollywood HD jest pierwszym i jedynym kanałem telewizyjnym w Polsce, prezentującym wyłącznie filmy wprost z Bollywood.

Indyjskie produkcje realizowane są z ogromnym rozmachem i przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Cechuje je duża emocjonalność, piękne krajobrazy, kolory, muzyka oraz wybitni aktorzy. Bollywood HD trafia do szerokiej publiczności – kobiet, mężczyzn oraz młodzieży. W swojej ofercie posiada filmy o miłości, nasycone piękną muzyką i tańcem, jak również mocne kino akcji pełne popisowych trików kaskaderskich i efektów specjalnych, a także dramaty, thrillery czy komedie.

Bollywood HD gwarantuje filmy tylko w najwyższej jakości HD, a ponadto 100% kontentu abonenci mogą oglądać w języku polskim! Dodatkowo kanał serwuje swoim widzom przeszło 600 godzin nowego kontentu rocznie!

„Bollywood HD ma charakter kanału kinowego, nasza oferta zawiera mnóstwo filmów,
w tym premiery kinowe wprost ze studia Bollywood. Zmiana szaty graficznej kanału
była naturalnym krokiem rozwoju Bollywood HD w Polsce i na świecie. Zależało nam
na nowoczesnym, bardzo eleganckim stylu, który będzie miał bezpośrednie odniesienie
do jakości prezentowanych przez nas filmów. Mamy wymagających widzów, ponieważ docieramy obecnie do przeszło 28 milionów abonentów na całym świecie, tłumacząc nasz program na 10 różnych języków, w tym na język polski”
podsumował Gilad Elazar, Co-Owner BHD, ISG Media

W Polsce bollywoodzkie produkcje mogą oglądać abonenci Toya (pozycja 132) od Pakietu Bogaty oraz Vectra (pozycja 322) od Pakietu Złotego; jak również kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych i ISP, m.in.: SGT, Evio Polska, Sat-Mont-Service, Telkab Tczew, TVK Dipol, SAV, Telekomunikacja Podlasie Sp. z o.o., TEKASO II Piotr Sondej, Telsat TV Sp. z o.o. , Stowarzyszenie Użytkowników Sieci Telewizji Kablowej Boruta, Spółdzielnia Mieszkaniowa Północ, Stowarzyszenie TVK Teofilów B, Poznańska Spółdzielnia Mieszkaniowa “Winogrady”, Hrubieszowska TVK, Echostar Studio Piotr Ziemniewicz, P.P.H. Aura, Liquid Systems Sp. z o.o., ISTS Sp. z o.o., Derkom Sp. J. Dariusz Klimczuk, Volta Communications, VL Media, Voice Net S.A., Soft Pro 2, Interarena, a od maja i czerwca br. także w Chopin Telewizja Kablowa oraz Telewizja Kablowa BART-SAT Stowarzyszenie.

Bollywood HD dociera obecnie do ponad 700 tys. abonentów w Polsce.

2 komentarze do “Bollywood HD po 2 latach obecności na polskim rynku, zmienia logo oraz szatę graficzną!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *