Bolt uruchamia funkcję śledzenia lotów
Od dzisiaj, dzięki nowej funkcji “Śledzenie lotów”, użytkownicy Bolt mogą zsynchronizować szczegóły swojego lotu z planowanym przejazdem taksówką z lotniska. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach zaplanowanego przejazdu lub anuluje go bez narzucania dodatkowych kosztów. Nowa funkcja dostępna jest już na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, a w Polsce można z niej skorzystać na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II.
Od dziś klienci Bolt mogą synchronizować swoje szczegóły lotu podczas planowania przejazdu z lotniska dzięki nowej funkcji Śledzenia lotów. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach Zarezerwowanego przejazdu lub anuluje przejazd bez obciążania pasażera dodatkowymi kosztami. Funkcja ta dostępna jest od dzisiaj na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, a w Polsce dostępna jest na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II.
Aby skorzystać z tej funkcji, pasażerowie muszą wybrać przycisk „Zarezerwuj” na ekranie głównym aplikacji, a następnie wprowadzić lotnisko przylotu jako miejsce odbioru oraz docelową lokalizację. Podczas rezerwowania przejazdu użytkownicy mogą wybrać opcję „Dodaj szczegóły lotu”, a następnie podać datę lądowania, numer lotu, linię lotniczą lub miasto wylotu i wybrać swój konkretny lot. W przypadku opóźnienia, użytkownik może również określić w ile minut po lądowaniu chce zostać odebrany. Od tego momentu Bolt automatycznie dostosuje przejazd w przypadku zmiany rozkładu lotów.
– Dzięki funkcji Śledzenia Lotów dla Zarezerwowanych Przejazdów, użytkownicy oraz klienci Bolt Business mogą teraz synchronizować szczegóły swojego lotu podczas planowania przejazdu z lotniska. Jeśli ich lot zostanie opóźniony lub odwołany, automatycznie dostosujemy godzinę odbioru lub anulujemy przejazd bez dodatkowych kosztów. To oznacza mniej czasu spędzonego na lotnisku i gwarancję dostępnego przejazdu nawet w godzinach szczytu – powiedział Paweł Kuncicki, General Manager Bolt w Polsce.
To najnowsza aktualizacja usługi Rezerwowanych Przejazdów Bolt od czasu wydłużenia okresu rezerwacji do 90 dni w ubiegłym roku. Bolt oferuje różne kategorie Rezerwowanych Przejazdów, które są dostosowywane do lokalnych potrzeb rynkowych. Na przykład we Francji i Polsce użytkownicy mogą rezerwować transfery narciarskie dla grup w trakcie sezonu zimowego, a na Cyprze dla wycieczek grupowych dostępne są minibusy.
Lotniska należą do najpopularniejszych miejsc docelowych przejazdów Bolt, dlatego platforma wprowadza nowe i ulepszone funkcje, które poprawiają doświadczenie klienta w czasie rezerwacji przejazdu, jak i późniejszy komfort podczas podróży. Czytelne wskazówki w aplikacji, uzupełnione o zdjęcia, pomagają pasażerom znaleźć drogę z hali przylotów do strefy odbioru Bolt. Branding na lotniskach ułatwia lokalizację wyznaczonych miejsc odbioru. Kody odbioru, dostępne na niektórych lotniskach, pozwalają na skrócenie czasu oczekiwania na przejazd, łącząc pasażerów z pierwszym dostępnym kierowcą w kolejce przewozowej na lotnisku.
foto, źródło. Bolt