#BrawaDlaWas – media zachęcają do podziękowania pracownikom ochrony zdrowia

#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy i lekarek, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietnia br., z okazji Światowego Dnia Zdrowia, brawami podziękować medykom za poświęcenie i codzienną walkę z epidemią koronawirusa.

 

 

 

 

 

W najbliższy wtorek, 7 kwietnia, przypada Światowy Dzień Zdrowia. Akcja mediów #BrawaDlaWas skierowana jest do wszystkich Polaków – to właśnie tego dnia o godz. 13.00 każdy może stanąć w oknie lub na balkonie, by przez minutę brawami podziękować personelowi medycznemu za oddanie i opiekę.

Akcję wspierają media internetowe i drukowane Ringier Axel Springer Polska, m.in. Onet, Fakt, Newsweek, Forbes, Noizz, Business Insider, Ofeminin, Medonet, Auto Świat, Komputer Świat, Plejada, PCLab czy Przegląd Sportowy, jak również Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Interia, Radio ZET, RMF FM, Rzeczpospolita, redakcje wydawnictwa Polska Press oraz TVN Discovery Polska. Od 2 kwietnia br. na łamach wydań drukowanych, w serwisach internetowych, a także na antenach radia i telewizji oraz w mediach społecznościowych pojawiają się informacje nagłaśniające wydarzenie.

„Każdego dnia obserwujemy, a w naszych mediach relacjonujemy, pełną poświęceń pracę lekarzy, pielęgniarek, ratowników, sanitariuszy oraz innych pracowników służb medycznych walczących o nasze zdrowie i życie. Poprzez ten symboliczny gest chcemy wyrazić im najwyższe uznanie. Stąd akcja #BrawaDlaWas. Wszystkich zachęcamy gorąco, by 7 kwietnia, w Światowym Dniu Zdrowia, podziękowali pracownikom medycznym głośnymi brawami. W tym trudnym czasie ważna jest przede wszystkim realna pomoc, ale także okazanie podziwu i wdzięczności.” – powiedział Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.

Redakcje zwracają też uwagę na wyzwania, z którymi mierzy się w obecnej sytuacji system opieki zdrowotnej, ukazując jak wiele pracy, wysiłku i wyrzeczeń stoi przed personelem medycznym, który walczy z epidemią koronawirusa. Materiały promujące akcję #BrawaDlaWas we wszystkich mediach mają taką samą identyfikację wizualną. Przygotowano m.in. grafiki, nakładkę na zdjęcia profilowe na FB, bannery oraz gify.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *