BusinessClick przenosi dział sprzedaży do WP

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.

 

Dział sprzedaży BusinessClick, który dotychczas oferował efektywnościowe działania reklamowe, został włączony do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie pełnił funkcję doradczą w obszarze performance, zapewni prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych. Połączenie pozwala na wykorzystanie jednego systemu emisyjnego i danych o użytkownikach dostępnych w ramach holdingu Wirtualnej Polski. Klienci zamawiający kampanie performance zrealizują je z jednym dedykowanym zespołem sprzedażowym WP. Zyskają także dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów i jednej z największych baz mailingowych w Polsce*.

– Połączenie działań sprzedażowych BusinessClick z WP to integracja najważniejszych elementów oferty performance. Wiedza o użytkownikach, również tych z branży e-commerce, dopasowane produkty i dostęp do zewnętrznego inventory pozwalają dotrzeć do idealnie dobranej grupy docelowej w najlepszym momencie. Połączenie oferty to odpowiedź na potrzeby naszych Klientów – mówi Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

Po połączeniu w ofercie znalazło się więcej formatów performance, które wspomagają decyzje konsumentów. Należą do nich m.in. kreacje  tekstowo-graficzne, które charakteryzują się największym zasięgiem wielokanałowym (cross-device) i skracają czas potrzebny do startu kampanii. Zmiany objęły również raportowanie. Poszerzono informacje dotyczące konwersji wspomaganych i atrybucji. Wszystkie działania standardowo rozliczane będą w modelach efektywnościowych.

– Włączone do oferty produkty BusinessClick podnoszą konwersję i zwiększają zasięg prowadzonych działań retargetingowych w kanałach display, mailing, social i SMS. Nowe narzędzia pozwalają nam celniej docierać do użytkownika na urządzeniu mobilnym oraz raportować konwersję finalizowaną na desktopie  mówi Marcin Czeczot, dyrektor ds. performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

BusinessClick to sieć specjalizująca się w precyzyjnej emisji reklam, która w portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. W ciągu 2018 roku zespół zrealizował 1300 kampanii performance dla ponad 270 klientów. Zmiany nie obejmują pozostałych działów BusinessClick, w tym zespołów współpracujących z wydawcami i partnerami zewnętrznymi.

*Własne opracowanie na podstawie Badania Gemius/PBI, grudzień 2018


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *