Radio

Cenniki Grupy RMF na wrzesień i październik

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na wrzesień i październik – nie zmienią się one w stosunku do obecnie obowiązujących cenników letnich.

 

Słuchalność stacji Grupy RMF utrzymuje się cały czas na bardzo wysokim poziomie plasując spółkę na pozycji niekwestionowanego lidera rynku radiowego w Polsce. W 2. kwartale br. codziennie rozgłośnie Grupy RMF gromadziły aż 9,3 mln słuchaczy – to o 2 mln więcej (czyli o 27%) niż druga grupa radiowa.

Udział w czasie słuchania całej Grupy to 35,9%, a udział najpopularniejszego w Polsce radia – RMF FM ponownie przekracza 30% i wynosi 30,2%. RMF FM jako jedyna stacja w kraju w całej historii badań radiowych przekroczyła ten pułap. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,5% udziału, a RMF Classic – 1,5%.

Nowe cenniki będą obowiązywać od 4 września do 5 listopada 2023 i nie zmienią się w stosunku do obecnie obowiązujących. Grupa RMF nie podnosi cen reklam od lutego br.

„Utrzymując cenniki na niezmienionym poziomie stajemy się coraz bardziej konkurencyjnym i atrakcyjnym dla marketerów medium, tak w porównaniu z naszymi radiowymi rywalami, jak i z innymi mediami. Nasza oferta jest niezwykle atrakcyjna, szczególnie pakiety handlowe RMF 3D, RMF na MAXXa i RMF z Klasą, które mają zaszyte wysokie rabaty, od 3 do aż 10 procent, co nie jest oczywiste w przypadku innych ofert pakietowych na rynku” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

„Idealnym uzupełnieniem naszej oferty radiowej są też produkty internetowe. W ramach RMF Digital oferujemy nie tylko szereg formatów display’owych, audio, podcastów, videocastów, rozwiązań niestandardowych, ale również usługi brokerskie, czyli możliwość zakupu kampanii w modelu programatycznym u innych wydawców” – podkreśla Tomasz Ramza.

Cenniki zostały opublikowane na stronie www.gruparmf.pl.

Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 04-06.2023, target: wszyscy 15-75 lat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *