Media

CNN i Hyundai Motor Company we wspólnej kampanii

CNN International Commercial (CNNIC) oraz Hyundai Motor Company (Hyundai) nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości.

 

CNN w ramach nowego, ekskluzywnego partnerstwa z firmą Hyundai dostarczy kreatywne treści uwzględniające reklamę, branded content oraz inne rozwiązania sponsorskie. Aby wcielić w życie wizję marki dotyczącą mobilności zorientowanej na użytkownika, CNN opowie swojej globalnej publiczności angażujące i inspirujące historie. W celu dotarcia do głównych odbiorców Hyundaia, m.in. właścicieli samochodów elektrycznych i młodych rodzin z dziećmi, kampania CNNIC będzie wspierana przez najnowsze technologie przetwarzania danych, a także odpowiednie narzędzia do targetowania.

W ramach kampanii branded contentowej powstały trzy filmy wyprodukowane przez Create, globalne studio należące do CNNIC, przekazujące przesłanie Hyundaia nt. nowego paradygmatu elektryczności. Stworzone w formie dokumentu filmy odkrywają nowe, życiowe możliwości i śledzą intrygujące podróże poszczególnych osób.

Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez Hyundai dwóch nowości programowych – „Saved by the future” oraz „Time Transformed”. Drugi z programów będzie miał swoją premierę na CNN International, platformach internetowych stacji oraz w social media. Seria skupi się na badaniu innowacji w transporcie i mobilności, które zmienią nasze miasta, gospodarki oraz społeczeństwo na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. W programie CNN spotka się również z liderami w dziedzinie energii odnawialnej, zielonej mobilności, inteligentnego projektowania, biznesu oraz urbanistyki. Widzowie serię „Saved by the Future”, z prowadzącą Nicki Shields, mogą oglądać od października do grudnia br.

Technologia i innowacje są od zawsze dla CNN bardzo ważne, dlatego tym chętniej wyruszymy w tę pełną inspiracji i pomysłów podróż wraz z Hyundai Motor Company. Mamy nadzieję, że historie o nowych technologiach mobilnych, które opowiemy, zainspirują naszą globalną publiczność powiedział Rob Bradley, Senior Vice President, CNN International Commercial.

Współpraca z CNN International Commercial będzie dla Hyundai Motor świetną okazją, aby podzielić się z szerszą publicznością naszym spojrzeniem na przyszłość mobilności. W ramach tej kampanii będziemy mogli pokazać korzyści, które płyną z elektromobilności dzięki IONIQ, naszej submarki pojazdów elektrycznych dodał Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer w Hyundai Motor Company.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *