MediaZapowiedzi TV

CNN rusza z „Call to Earth”

CNN rusza z Call to Earth, globalną inicjatywą, mającą na celu zaangażowanie społeczności z całego świata w działania dążące do ochrony przyszłości naszej planety. Równolegle do informowania na antenie CNN w kwestiach zmian klimatycznych i środowiska naturalnego, Call to Earth za pośrednictwem telewizji, platform cyfrowych i social mediów ma koncentrować się na pozytywnym angażowaniu się w tworzenie zrównoważonej przyszłości.

 

 

 

 

Przy pomocy tego programu CNN wykorzysta swój globalny zasięg, aby opowiedzieć historie o ludziach, projektach i miejscach, które zwracają uwagę na ważne dla naszej planety kwestie, od zmian klimatycznych po wylesianie.

Call to Earth został stworzony w celu wywarcia wpływu, podniesienia świadomości i zaangażowania społeczności. Te same wartości przyświecają znanemu już nam projektowi CNN Freedom Project, który od ośmiu lat koncentruje się na problemie współczesnego niewolnictwa.

Call to Earth powstaje we współpracy z Rolex, jako wspólne zobowiązanie na rzecz zrównoważonej przyszłości. Zaangażowanie marki jest częścią wieloletniej inicjatywy „Perpetual Planet”, w ramach której firma ma wspólny cel z CNN – być pozytywną siłą na rzecz środowiska.

Call to Earth będzie dostępne na CNN International poprzez: cykliczne sekcje Call to Earth, nadawane w ramach programów informacyjnych, analizujących historie dotyczące środowiska z całego świata, często związane z wydarzeniami lub globalnymi akcjami, takimi jak np. Światowy Dzień Oceanów; część programu „Quest Means Business” o nazwie „Answering the Call”, która będzie prezentować sylwetki inspirujących osób, które w istotny sposób przyczyniły się do poprawy stanu środowiska naturalnego; filmy dokumentalne z unikalną prezentacją postaci, miejsca lub historii, które zmieniły świat wokół nich; każdemu z nich towarzyszyć będzie tygodniowa seria programów dotyczących danego tematu.

Treści cyfrowe i działania w społecznościach mają być centralnym punktem Call to Earth, ze specjalnie zaprojektowaną stroną internetową, materiałami wideo, artykułami i interaktywnymi funkcjonalnościami, a także wieloplatformowym storytellingiem dostosowanym do telewizji CNN.

Strona ma być również hubem dla kampanii w mediach społecznościowych. Ponadto projekt i poruszane w jego ramach tematy mają towarzyszyć CNN podczas najważniejszych wydarzeń oraz będą stanowić część misji CNN w zakresie CSR, zaangażowania pracowników na rzecz środowiska naturalnego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *