MediaTVN Discovery PolskaZapowiedzi TV

“Czas na Show. Drag Me Out”: Kolejna trójka uczestników wchodzi do gry (wideo)

Show, jakiego w Polsce jeszcze nie było, rozkręca się. W drugim odcinku scenę przejmą kolejne topowe Drag Queens w kraju nad Wisłą. Himera, Ciotka Offka i Adelon zabiorą trójkę znanych mężczyzn do swojego świata – ferii barw, w której każdy może być kimś innym, a jednocześnie być sobą! Jak Tomasz Karolak, Tadeusz Mikołajczak i Dariusz Zdrójkowski odnajdą się nowej dla siebie roli? Premierowy odsłona “Czas na Show. Drag Me Out” już dziś o 21:35 w TVN i Playerze!

 

ODCINEK 2.

Jedyne w swoim rodzaju show powraca z drugim odcinkiem. Ten ponownie otwiera gościni z Wielkiej Brytanii – Alexis St. Pete. Widzowie poznają kolejną trójkę znanych i odważnych, którzy postanowili przeżyć szaloną przygodę i stać się częścią, do tej pory, jak że obcego dla siebie świata. Aktor Tomasz Karolak, model Tadeusz Mikołajczak i biznesmen Dariusz Zdrójkowski spotykają się z Mery Spolsky na różowym backstage’u. Wkrótce dołączają do nich Himera, Ciotka Offka i Adelon, czyli trzy Drag Mentorki, które od tej pory będą dużą częścią ich życia. Powstają trzy nowe duety, które staną w szranki do walki o Diademy Królowych. Zanim jednak wyjdą na scenę, muszą się lepiej poznać. Kto kryje się za alterego Himera? Ucieczką od czego jest dla Adelona i Ciotki Offki drag? Czy Tomasz i Dariusz zawsze byli otwarci i wyrozumiali na inność?

Po rozmowach i spotkaniu na sali treningowej nadchodzi moment prawdy, czyli występ na scenie. Który z duetów okaże się najlepszy? O tym zdecyduje jury – Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak.

 

 

“Czas na Show. Drag Me Out.” to kolejny format wpisujący się w wartości TVN Warner Bros. Discovery, promujący różnorodność i inkluzywność. Firma od lat uwrażliwia widzów na poszanowanie potrzeb każdego człowieka, tolerancję, uważność i edukuje. Na przestrzeni ostatnich lat tematyka DEI (Diversity, Equality & Inclusion) obecna była w wielu projektach – od programów rozrywkowych (np. “Prince Charming”) po tytuły fabularne (“Kontrola”, “Pajęczyna” czy “Listy do M.”). Z dumą będziemy kontynuować tą misję, wspierając społeczności LGBTQ+.Program „Czas na Show. Drag Me Out” zadebiutuje w wiosennej ramówce TVN w paśmie wieczornego prime-time’u.

Partnerem programu są NYX Professional Makeup oraz YES.

NYX Professional Makeup to nowoczesna marka kosmetyczna, która nie tylko podąża za najnowszymi trendami w makijażu, ale także aktywnie wspiera różnorodność i wyrażanie siebie, czym zjednuje sobie lojalnych fanów z całego świata. Marka stanowi inspirację dla społeczności internetowych entuzjastów, artystów i pasjonatów makijażu. NYX Professional Makeup angażuje się we wspieranie różnorodności poprzez promowanie wartości równości i akceptacji. Dzięki temu jest głosem dla tych, którzy pragną wyrażać siebie bez żadnych ograniczeń.

Marka YES od lat jest zaangażowana w promowanie wartości otwartości i akceptacji różnorodności. Poprzez wspieranie sztuki drag, YES chce pokazać, że docenia i celebruje różne formy wyrazu osobistego. YES to firma progresywna i nowoczesna, która stoi na straży równości i inkluzywności. YES chce również nawiązać dialog z szerszym gronem odbiorców, docierając do osób ceniących kreatywność i odwagę w byciu sobą. Tym samym, YES wyraża solidarność z mniejszościami i aktywnie wspiera walkę z dyskryminacją, co wpisuje się w jej długoterminową strategię.
foto. Grupa TVN Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *