Internet & Gry - Reklama

Dariusz Facoń nowym szefem newsroomu Gazeta.pl

1 lipca 2021 r. Dariusz Facoń obejmie stanowisko szefa newsroomu Gazeta.pl. Do tej pory pracował jako wydawca serwisu Wiadomości, koordynował też działania korespondentów politycznych i redagował treści do serwisów newsowych. Facoń związany jest z portalem Gazeta.pl od 4 lat. W roli szefa newsroomu zastąpi Milenę Bryłę, która odchodzi z Agory.  

 

Dariusz Facoń pracuje w redakcjach newsowych od ponad 20 lat. Zaczynał jako dziennikarz i redaktor w „Gazecie Wyborczej”. Był również m.in. zastępcą szefa działu politycznego w „Rzeczpospolitej” i „Dzienniku”. Od 2010 roku związany jest z mediami internetowymi. Pracował m.in. jako wydawca w tvn24.pl oraz szef portalu tvp.info do końca 2015 r. W Gazeta.pl od ponad 4 lat jest wydawcą Wiadomości. Teraz pokieruje całym newsroomem portalu, w skład którego, obok Wiadomości, wchodzą też Next.gazeta.pl i Kultura.gazeta.pl.

 

Dariusz Facoń

 

– Innego miejsca dla siebie poza newsami nie widzę i – prawdę mówiąc – się za nim nie rozglądam – przyznaje Dariusz Facoń. – Czy to nałóg? Pewnie tak. Lubię atmosferę newsroomu i ten lekki szum w głowie, kiedy publikujesz ważnego newsa przed kolegami z konkurencji. A przez ostatnie lata wspólnie z naszymi autorami mogliśmy się tym stanem nie raz pocieszyć. Zapewniam, nie zwalniamy tempa – dodaje Facoń. 

– Jesteśmy przekonani, że Dariusz Facoń jako szef newsroomu Gazeta.pl będzie stał na straży zarówno rzetelności, jak i szybkości informacji. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w tak licznych redakcjach już wielokrotnie udało mu się wprowadzić wraz z zespołem wiele nowych, innowacyjnych rozwiązań  mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – Bardzo dziękujemy także Milenie Bryle za lata wspólnej pracy i życzymy jej wszystkiego dobrego w nowym miejscu – dodaje Kijek. 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w kwietniu 2021 roku serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 574,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pleDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *