Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

Discovery Channel jest liderem wśród kanałów dokumentalnych i nigdy nie przestaje odkrywać, inspirować i… zaskakiwać swoich widzów. Już na październik stacja przygotowała nową identyfikację wizualną, która podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki. Kanał Discovery Channel powstał, aby uczyć, bawić i zaspokajać ciekawość swoich odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie!

 

 

 

 

Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter.

Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”, drugi sezon „Lotniska”, dziesiąty sezon kultowej „Gorączki Złota”, kolejne odsłony serii „Brudnej roboty – Czystego zysku” oraz „Strażaków”.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *