Dodatkowy miesiąc gwarancji na urządzenia Huawei
Huawei przygotował kolejne udogodnienia serwisowe dla klientów. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy. Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego.
Huawei oferuje też klientom bezpłatną usługę door-to-door na urządzenia objęte gwarancją, dzięki czemu można je oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a urządzenia wracają do właściciela zdezynfekowane. Oferta ta potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Smartfony można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie.
Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei można złożyć:
– na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
– z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/