Dorota Goluch odpowiedzialna za rozwój serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”

W listopadzie br. Dorota Goluch, dotychczasowa redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, została dyrektorką biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”. W nowej roli będzie odpowiadać za rozwój i linię biznesową Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Magazyn-kuchnia.pl oraz Logo24.pl.

 

Dyrektor biznesu serwisów internetowych to nowe stanowisko w pionie „Gazety Wyborczej”. Zajmująca je Dorota Goluch będzie ściśle współpracować z działem strategii online dziennika oraz szefami poszczególnych serwisów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” w zakresie definiowania i realizowania ich strategii. Wspierać ją będą także dział technologii – przy projektach dotyczących rozwoju produktów, a także działy sprzedaży i promocji.

Do tej pory, od września 2017 r., Dorota Goluch była szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę udostępnioną jesienią br. Wcześniej kierowała redakcją serwisu Wyborcza.pl. Jest związania z Agorą od lipca 2014 roku. Poprzednio przez 8 lat pracowała w spółce Eurozet, m.in. jako redaktor wydania i wydawca w Radiu ZET oraz szef newsroomu Radia Plus. Pracę zaczynała jako dziennikarz lokalnych mediów w Lublinie.

Internetowe serwisy „Gazety Wyborczej” to przede wszystkim Wyborcza.pl – wraz ze stronami oddziałów lokalnych dziennika, Wysokieobcasy.pl, a także serwisy projektów redakcji, np. Sonar.wyborcza.pl czy BiQdata.pl. Dodatkowo w lipcu 2018 r., po zmianach w segmencie Prasa, „Gazeta Wyborcza” przejęła wydawanie czterech magazynów pionu Czasopisma i jednocześnie dwóch związanych z nimi serwisów internetowych: Magazyn-kuchnia.pl i Logo24.pl. W ten sposób powstał jeden zespół odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory. Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *