BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Doskonałe wyniki TVN24 i “Faktów” TVN

Stacja TVN24 w lutym była najchętniej oglądanym kanałem w kraju, osiągając 6,96 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Konkurencję pozostawiły w tyle także “Fakty” TVN. TVN24 była również najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu według rankingu Instytutu Monitorowania Mediów.

 

6,96 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej 4+ był piątym najwyższym wynikiem w historii stacji TVN24.

Jeśli chodzi o konkurencyjne stacje informacyjne, w styczniu 2024 roku TV Republika miała 3,13 proc. udziału w widowni 4+, Polsat News – 1,64 proc., TVP Info – 1,35 proc.

Oglądalność TVN24 w lutym 2024 roku

W zeszłym miesiącu TVN24 była liderem wśród kanałów informacyjnych w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 4,41 proc. udziału w widowni. To był najlepszy lutowy wynik TVN24 w grupie 20-54.

TV Republika w lutym odnotowała 1,39 proc. udziału w tej grupie, Polsat News – 1,21 proc., a TVP Info – 0,72 proc.

Zasięg techniczny dla stacji wynosił w przypadku TVN24 w grudniu 2023 roku – 72,2 proc., Polsat News – 70,5 proc., TVP Info – 98,9 proc., TV Republika – 59,2 proc.

 

foto. TVN24

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w lutym 2024 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 22,37 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 14,25 proc., a i9:30 (TVP1, TVP Info, TVP Polonia) – 13,6 proc.

Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w minionym miesiącu miały 23,51 proc. udziału w rynku przy 15,89 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu i 9,32 proc. i9:30 TVP.

 

foto. TVN24

TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 była w styczniu 2024 roku najbardziej opiniotwórczym medium – przekazał Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

“Na czele najnowszego rankingu po raz kolejny znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8 tys. razy”wskazał IMM w raporcie “Najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2024”.

Wyjaśniono, że “analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 70 901 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów”.

Dodano, że “badanie dotyczy okresu 1-31 stycznia 2024 roku”.

Źródło: tvn24.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *