Internet & Gry - Reklama

Druga edycja akcji #moneypomaga

Największy serwis biznesowy w Polsce money.pl wraz z portalem nocowanie.pl rusza z drugą edycją akcji #moneypomaga. Tym razem wesprze turystykę – w specjalnej sekcji serwisu będą ukazywać się artykuły promujące miejsca noclegowe i obiekty turystyczne.

 

Celem akcji #moneypomaga jest promocja miejsc, które przez pandemię znalazły się w trudnej sytuacji finansowej. W serwisie ukażą się artykuły zawierające historie ludzi i miejsc, które zachęcą czytelników do odwiedzenia ich tuż po zakończeniu pandemii. Dodatkowo wybrane miejsca otrzymają od serwisu nocowanie.pl 99 proc. rabat na abonament, a jeśli kwatera już znajduje się w serwisie, otrzyma specjalne punkty do promowania swoich usług.

– To już dwa lockdowny za nami, które wyłączyły branżę turystyczną z działania. Nie można było przyjmować gości, nie można było oferować im swoich usług. Ten ostatni był szczególnie bolesny – przypadł w szczycie sezonu zimowego i ferii. Teraz z kolei, gdy zaczyna się robić ciepło, mamy kolejny lokalny lockdown na Warmii i Mazurach, niebawem na Pomorzu. Dlatego właśnie money.pl rusza z akcją #moneypomaga. Chcemy docenić miejsca i ludzi, którzy ucierpieli przez globalną pandemię. mówi Sebastian Ogórek, redaktor naczelny money.pl i Finanse WP.

Aby zgłosić swój udział w akcji, wystarczy napisać pod adres moneypomaga@wp.pl, opisać swoją pandemiczną historię, dodać zdjęcia i podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres. Money.pl wybierze zgłoszenia, które będą najciekawsze i które najbardziej potrzebują pomocy. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji Money.pl #moneypomaga. Całościowe koszty związane z promocją w ramach akcji to jedynie 1 zł + VAT. Zgłoszenia trwają do 26.03.2021.

Każdego dnia money.pl dociera do ponad 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Mediapanelu w lutym 2021 roku serwis odwiedziło 8,7 mln realnych użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *