BadaniaMedia

Drugi sezon „Ex na Plaży Polska” z bardzo dobrymi wynikami

Stacja MTV Polska zakończyła emisję drugiej edycji programu „Ex na Plaży Polska”. Premierowe odcinki show osiągnęły średni wynik 1,57 SHR% w grupie docelowej 16-49.

Program „Ex na Plaży Polska” opowiadający o miłosnych perypetiach ośmiorga singli emitowany był premierowo na antenie MTV Polska w poniedziałki o godz. 23:00, w okresie od 10 kwietnia do 5 czerwca. Dzień po premierze odcinki dostępne były również na platformie Player.pl.
Drugi sezon programu zanotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności, niż sezon pierwszy.

Premierowe odcinki osiągały średnio 1,57 SHR% w grupie 16-49 i dotarły łącznie do ponad 545 tys. widzów w grupie 4+ i 311 tys. w grupie 16-49. Największy udział w rynku zanotował siódmy odcinek formatu wyemitowany 29 maja – 2,75 SHR% w grupie 16-49. Program budzi również duże zainteresowanie w internecie. Profil „Ex na Plaży Polska” na Facebooku zgromadził ponad 55 tys. fanów, a konto na Instagramie obserwuje 16 tys. osób.

Do programu „Ex na Plaży Polska 2” zaproszono ośmioro singli, którzy otrzymali szansę przeżycia wymarzonych wakacji. Nie wiedzieli jednak, że na wyspie, na której spędzają czas pojawią się ich byli partnerzy. W programie udział wzięli m. in. bohaterowie znani z „Warsaw Shore” Piotr Polak i Magdalena Pyznar. Program realizowany był na chorwackiej wyspie Hvar. Producentem wykonawczym jest Dragon Head.

Premierze programu towarzyszyła kampania reklamowa, skupiająca się przede wszystkim na Facebooku i Instagramie, gdzie pojawił się szereg formatów video, statycznych, czy interaktywnych typu Canvas, które w jednym formacie łączą ze sobą teksty, linki, zdjęcia i video. Dodatkowo promocja wsparta była reklamą na portalach WP i Fotka. Koncepcję kreatywną i realizację powierzono agencji Cyber Kids on Real. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał Starcom Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *